خطیب جمعه چرام: برخی که با وقاحت حرف از آزادی سران فتنه می‌زنند هنوز رسوایی فتنه گرانی که بر مملکت ما این همه خسارت وارد کردند را درک نکرده‌اند.
کد خبر: ۶۹۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 30 December 2018

به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه وبویراحمداز چرام، حجت‌الاسلام سید نورالله افشار صبح امروز در مراسم بزرگداشت ۹ دی با اشاره به فتنه ۸۸ و با بیان اینکه از فتنه ۸۸ که اتفاق افتاد هم ناراحت و هم خوشحال هستیم اظهار کرد: ناراحت از اینکه فتنه گران توانستند با فضای آشوبی که ایجاد کنند خسارتی بر ملت و مملکت ایجاد کنند.
امام جمعه چرام عنوان داشت: اما خوشحالیم از اینکه ماهیت افرادی که نفاق در وجودشان بود و دشمن مملکت اسلامی بودند مشخص شد.
وی با تاکید بر این مطلب که حصر سران فتنه به خاطر انتخابات نبود، ابراز کرد: حصر سران فتنه یک سال بعد از انتخابات شکل گرفت، انتخابات در ۸۸ تمام  شد و ۹ دی ۸۸ مردم به صحنه آمدند و با آرمان‌های امام شهدا و رهبری تجدید پیمان کردند.
حجت‌الاسلام افشار ادامه داد: حصر، ۲۵ بهمن ۸۹ شکل گرفت، سران فتنه بیانیه دادند و در ۲۲ بهمن ۸۹ مردم را دعوت به شورش و تجمع علیه نظام کردند، ۳ روز بعد از ۲۲ بهمن حصر شروع شد.
خطیب جمعه چرام خاطرنشان کرد: برخی که با وقاحت حرف از آزادی سران فتنه می‌زنند هنوز رسوایی فتنه گرانی که بر مملکت ما این همه خسارت وارد کردند را درک نکرده‌اند.
وی افزود: ۸ ماه در تهران ناامنی کردند و خسارات اقتصادی زیادی به وجود آوردند، بالاترین گناهی که انجام دادند دشمن را امیدوار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی کردند اما کور خواندند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار