افشاگری نماینده تبریز در مجلس؛
نماینده تبریز گفت:پوری‌ حسینی بعنوان شخصیت حقوقی یعنی رئیس سازمان خصوصی‌سازی فروشنده و با عنوان شخصیت حقیقی خریدار مجتمع گوشت اردبیل بوده است!
کد خبر: ۶۹۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 31 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌"پوری‌حسینی از سازمان خصوصی‌سازی می‌رود." پیش‌تر این خبر را نماینده مردم بندرعباس در مجلس اعلام کرده بود و به تازگی هم این خبر را نماینده مردم تبریز در مجلس گفته است.

بنابر اعلام احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس، پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی از ریاست سازمان خصوصی‌سازی می‌رود و د‌ر همین رابطه مناف هاشمی و علی احمدی گزینه‌های جایگزینی پورحسینی د‌ر این سازمان هستند.

نماینده مردم تبریز در گفتگو با فارس گفته که علامت سوال‌های متعددی که در خصوص واگذاری‌ها در دوره ریاست پورحسینی در سازمان خصوصی‌سازی وجود دارد که از قضا علت کنار گذاشتن وی از صندلی ریاست این سازمان هستند.

به گفته این نماینده مجلس، مواردی بوده که پوری‌حسینی به عنوان رئیس سازمان خصوصی‌سازی شرکتی را به بخش خصوصی واگذار می‌کرده و خود به عنوان شخصیت حقیقی خریدار آن شرکت بوده است که از جمله آن می‌توان به واگذاری مجتمع گوشت اردبیل به بخش خصوصی اشاره کرد که پوری‌حسینی به عنوان شخصیت حقوقی یعنی رئیس سازمان خصوصی‌سازی فروشنده و با عنوان شخصیت حقیقی خریدار آن بوده است.

این گزارش می‌افزاید: چندی پیش هم یک عضو کمیسیون انرژی در این باره به خانه ملت خبر داده بود که وزیر امور اقتصادی و دارایی قول برکناری پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی را داده چراکه تخلفات زیادی در واگذاری‌ها توسط این سازمان رخ داده است.

بیشتر بخوانید

اقرار بعد از انکار!

رئیس‌سازمان خصوصی‌سازی:دادستان اردبیل گفت نوش جانتان!

سوابق بازجویی از پوری‌حسینی در دادستانی اردبیل موجود است

خصوصی‌سازی‌های افسارگسیخته را فوراً متوقف کنید

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس همچنین در خصوص نامه بیش از 50 نماینده به رییس قوه قضاییه برای بررسی تخلفات سازمان خصوصی‌سازی گفته بود این سازمان در هر استان یک یادگاری بدی بر جای گذاشته و مسئولیت مستقیم آن متوجه پوری حسینی است، البته از وزیر درخواست شده که سریعا در ریاست سازمان خصوصی‌سازی جابجایی‌های لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: نمایندگان در نامه به رییس قوه قضاییه ذکر کرده‌اند که رییس سازمان خصوصی‌سازی مشکلاتی در کشور ایجاد کرده که آرامش بیشتر استان‌ها در حوزه کارگری مرتبط با واگذاری‌ها را سلب کرده است که می‌توان به واگذاری نامناسب آلومینیوم المهدی و هرمزال، کشت و صنعت کارون و پالایشگاه کرمانشاه اشاره کرد.

احمد مرادی افزود: خدمت آقای دژپسند نیز شرف‌یاب شده و عنوان کردم که به حال سازمان خصوصی‌سازی فکری کنند که تاکنون این اتفاق میمون و مبارک رخ نداده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
گفته می شود رییس خصوصی سازی قصد دارد مثل دیگر دوستانش ..... نو را ممنوع الخروج کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
نگفتید که با شراکت نماینده مجلس اونجا رو خریده حالا کی باید حق این مردم مظلوم رو بگیره خدایا خودت کمک کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار