عباس امانی سرمربی تیم کاشی کاژه از این تیم که در لیگ دسته اول والیبال کشور حاضر است، جدا شد.
کد خبر: ۶۹۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 31 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، عباس امانی درحالی پس از سه ماه فعالیت از این تیم جدا شد که کاشی کاژه از مجموع 6 بازی انجام شده‌ در لیگ دسته اول والیبال، تمام بازی‌ها را به حریفانش واگذار کرده است.

امانی در گفت وگویی کوتاه با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، درخصوص علت جدایی‌اش از تیم کاشی کاژه بدون آنکه توضیح دقیقی در این رابطه ارائه دهد، تنها به این نکته اکتفا کرد که "مشکلات تیم زیاد بود، برای همین کناره گیری کردم".

همچنین محمد منصوری رئیس هیات والیبال استان نیز با تاکید براینکه هنوز علت اصلی جدایی امانی از کاشی کاژه را نمی دانیم، اظهارکرد: از آنجایی که نمی‌توانستیم تیم را بلاتکلیف نگه داریم، پس از جدایی آقای امانی سجاد مولوی از کمک های سرمربی پیشین را به عنوان سرمربی جدید منصوب کردیم و رضا قنبری را نیز به عنوان کمک او قرار دادیم.

وی اضافه کرد: سرمربی پیشین تیم کاشی کاژه در مدت فعالیت خود در این تیم بدون هیچ چشمداشت مالی فعالیت کرد و هرچند که دلیلی برای کناره گیری عنوان نکرده، اما به تصمیمش احترام گذاشتیم.

منصوری همچنین در خصوص شرایط فعلی تیم کاشی کاژه اظهار کرد: چندماه پیش زمانی که تنها 10 روز به مسابقات لیگ دسته اول والیبال مانده بود توانستیم کاشی کاژه را به عنوان اسپانسر والیبال استان جذب کنیم، این درحالی بود که تیم های دیگر شرکت کننده در این لیگ از سه ماه قبل از شروع بازی ها تمرینات خود را آغاز کرده بودند.

وی ادامه داد: تیم والیبال کاشی کاژه تیمی کاملا بومی و جوانترین تیم حاضر در لیگ دسته اول والیبال است که هزینه زیادی برای حضورش در این لیگ نشده است، لذا نمی توانیم انتظار داشته باشیم که عملکردی همانند دیگر تیم ها داشته باشد.

رئیس هیات والیبال استان همچنین با ابراز رضایت از عملکرد تیم های رده جوانان و نوجوانان کاشی کاژه در لیگ دسته اول والیبال، تاکید کرد: برخلاف عملکرد تیم رده بزرگسالان والیبال کاشی کاژه، تیم های رده جوانان و نوجوانان این باشگاه توانسته اند بسیار خوب در مسابقات لیگ ظاهر شوند. این مسئله ناشی از فرصتی بود که برای انجام تمرینات منسجم این دو تیم پیش از شروع بازی ها داشتیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار