فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد:
فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد در نشست بصیرتی 9 دی ضمن اشاره به فتنه دشمنان نظام اسلامی، گفت: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال تغییر مسیر انقلاب هستند.
کد خبر: ۶۹۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 01 January 2019

شامگاه دوشنبه اکبر فتوحی در نشست بصیرتی 9 دی با اشاره به نقش باشکوه ملت ایران در روز 9 دی سال 88 گفت: هدف دشمن در فتنه 88 براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد، افزود:مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با لبیک گفتن به ندای رهبر فرزانه انقلاب و دفاع از ولایت به پا خاستند و با حضور یکپارچه خود در حماسه نهم دی‌ماه ، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان انقلاب زدند.

فتوحی گفت:بعد از انتخابات سال 88 برخی جریان‌های داخلی و ضدانقلاب به سرکردگی آمریکا همه درصدد بودند که نظام را از مسیر اصلی خارج کنند البته به بهانه تقلب و به بهانه ابطال در انتخابات هر حرکتی را انجام دادند و ناجوانمردانه در جلوی مردم ایستادند.

وی افزود: سران فتنه با شعارهایی که دادند به کشور خیانت کردند و باید این‌ها در دادگاه عدل الهی و در مقابل مردم محاکمه شوند.

این رزمنده دفاع مقدس اظهار داشت: حرکت سران فتنه موجب شد کشور با مشکلات زیادی روبرو شود اما با بصیرت و روشنگری و هدایت‌های مقام معظم رهبری این موضوع نیز ناکام ماند.

فتوحی گفت: باید بدانیم که دشمنان داخلی و خارجی هرروز دنبال این هستند که مسیر انقلاب و مردم را تغییر دهند؛ گرچه این استقلال و آزادی و نظام اسلامی برخاسته از رأی مردم و خون شهداست و دشمنان موفق نخواهند شد.

وی در پایان با اشاره به جایگاه والای بسیج در جامعه اسلامی گفت: برای پیشرفت و توسعه کشور در تمام زمینه‌ها اعم از اقتصادی، سیاسی و امنیتی باید تفکر بسیجی در جامعه اسلامی بسط و گسترش یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار