میثاقی جانشین فردوسی پور شد؟
این روز‌ها مجری برنامه ۹۰ در مقطعی از زمان به سر می‌برد که برایش مشابه تمام ۱۹ سال گذشته نیست.
کد خبر: ۶۹۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 03 January 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از خرداد، محمد حسین میثاقی، مجری ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا شد. محمدرضا احمدی هم برای گزارش بازی‌های تیم ملی به امارات متحده عربی سفر کرد تا از خود سوال کنیم پس عادل فردوسی پور کجاست؟ سهم او در این میان چیست؟

 

 

لابد فردوسی پور که اجرا‌ها و گزارش هایش پخته‌تر و خاص‌تر از تمام این سال‌ها شده، باید دوران بازنشستگی را طی کند؛ آن هم در شرایطی که عادل می‌توانست یکی از بهترین ویژه برنامه‌های سال‌های اخیر را روی آنتن ببرد.

 

 

در این که میثاقی، جوانی سختکوش و با استعداد است و در برنامه ۹۰ طرح کاد خود را با موفقیت گذراند تردیدی نیست. میثاقی را دوست داریم و می‌دانیم او در نسل جوان و محدود صدا و سیما، آینده خوبی خواهد داشت. هر چند آینده برای او به زمان حال رسید؛ اجرای برنامه لیگ برتر، هدایت او به سمت ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا و تحویل گرفتن بیش از اندازه در سازمان، شاید نشانه‌ای از موسم تغییرات باشد.

 

 

روزگاری وزش همین باد‌های موسمی، میکرفون را از کیومرث صالح نیا عزیز گرفت، زنده یاد بهرام شفیع را سال‌ها در برنامه تکراری و کند ورزش و مردم نگه داشت و از جهانگیر کوثری که گزارشگر فعال دهه ۶۰ بود یک مدیر تولید در سینما ساخت...

 

 

عادل فردوسی پور، اما هنوز در اوج است. بال و پرش البته کمی قیچی شده. شاید از او توقع داشتیم در مناقشه‌ای که پیش آمد، واکنشی در حد یک سوپرمن داشته باشد، اما برای فردوسی پور، استراحت و کنج خانه نشستن زود است. او قهرمان کشتی کج نیست، کارش در رسانه است.

 

 

فعالیت رسانه‌ای او، تصویری است. عادل فردوسی پور با تصویر و صدا، بیشتر و بهتر می‌تواند اثر وجودی داشته باشد و تجربه‌ای که او در این سال‌ها به دست آورده، می‌توانست مثل تمام شبکه‌های معتبر جهانی که اجرای برنامه‌های مهم و تعیین کننده را به با تجربه‌ها می‌سپارند دوباره در صفحه تلویزیون با یک برنامه تاثیرگذار دیگر ظاهر شود.

 

 

امروز ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا به یک نیروی جوان سپرده شد، هر چند این یک ابتکار مرسوم در شبکه‌های جهانی نیست، اما اتفاقی است که در اینجا رخ داده و مجری برنامه ۹۰ در مقطعی از زمان به سر می‌برد که برایش مشابه تمام ۱۹ سال گذشته نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار