کد خبر: ۶۹۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 03 January 2019

تابناک / طبق استعلامی که از ریاست جمهوری و مجلس داشتیم، هیئت‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی‌شوند و افراد بازنشسته می‌توانند کماکان در مسئولیت‌های هیئت‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها به فعالیت خود ادامه دهند و ورزش کشور از ظرفیت این افراد استفاده کند.

محمدرضا داورزنی افزود: بعد از استعلاماتی که از دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور داشتیم و اختلاف نظری که راجع به مشمول شدن هیئت‌های ورزشی استانی و شهرستانی در خصوص قانون بازنشستگان بود، نامه‌ای به رئیس جمهور و رئیس مجلس ارسال کردیم که با توجه به این اختلاف نظر‌ها و وجود ۱۴۰۰ هیئت در مراکز استان‌ها و حدود ۱۴ هزار هیئت شهرستانی و بلاتکلیفی آن‌ها در خصوص پاسخگویی به دستگاه نظارتی، تکلیف روشن شود.
وی گفت: خوشبختانه چند روز پیش جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری پاسخ استعلام را دادند و اعلام کردند هیئت‌های استانی با توجه به ماهیتی که دارند شامل قانون بازنشستگی نمی‌شوند و افراد بازنشسته می‌توانند کماکان در مسئولیت‌های هیئت‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها به فعالیت خود ادامه دهند و ورزش کشور از ظرفیت این افراد استفاده کند.
داورزنی ادامه داد: همچنین طبق آخرین صحبت که با مجلس شورای اسلامی داشتیم، آن دوستان هم اعلام کردند که این قانون شامل هیئت‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها نمی‌شود.
این کار تا اندازه زیادی هیئت‌ها ورزشی را از بلاتکلیفی خارج خواهد کرد و ما هم سعی می‌کنیم ظرف چند روز آینده وضعیت هیئت‌های شهرستانی و استانی را به آن‌ها ابلاغ کنیم تا از نظر پاسخگویی به دستگاه‌های نظارتی مشکلی نداشته باشند.
وی گفت: هیچ کدام از روسای هیئت‌های استانی پست سازمانی ندارند و اگر این قانون اعمال می‌شد این امکان هم وجود نداشت که افراد جدید با پست‌های جدید جای آن‌ها را بگیرند، چون بار مالی چهار تا پنج برابری برای ورزش کشور ایجاد می‌ کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار