رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد:
رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با اجرای اساسنامه جدید اختیارات و وظایف شوراهای اجتماعی محلات افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۶۹۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 05 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمدهادی مهدی‌نیا در نشست فصلی شوراهای اجتماعی محلات منطقه یک با تاکید بر اهمیت اقتصادی منطقه یک افزود: این منطقه جزء یکی از مناطق مرکزی و مهم مشهد است که به لحاظ درآمدی نیز قلب تپنده اقتصادی است که این نکته می‌تواند تاثیرات مثبت و منفی در پی داشته باشد.

 

مهدی‌نیا ادامه داد: متاسفانه نگاه صرف درآمدی به یک منطقه موجب می‌گردد، مراکز شهر دچار زوال گردیده که این موضوع به مرور زمان آسیب‌های جدی را به شهر و منطقه وارد می‌کند.

 

 

تصویب بیش از 43 مصوبه در شوراهای اجتماعی محلات منطقه یک

 

جواد اصغری شهردار منطقه یک مشهد مقدس نیز در این نشست با بیان اینکه در 11 محله این منطقه 130 نفر عضو شوراهای اجتماعی محلات فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: با برگزاری 78 جلسه از ابتدای سال، 43 مصوبه در شوراهای محلات منطقه یک به تصویب رسیده که با پیگیری اعضا و مشارکت‌های مردمی تعداد زیادی از این مصوبات به اجرا رسیده است.

 

 

اصغری ضمن تاکید بر نقش شوراهای اجتماعی محلات در آگاهی دادن به شهروندان، یادآور شد: امیدواریم با مشارکت و تعامل شما با مجموعه مدیریت شهری بتوانیم خدمتگذار خوبی برای مجاورین و زائرین امام رضا(ع) باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار