کد خبر: ۷۰۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰ 06 January 2019
 
تابناک / در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال گروه الف تیم فوتبال چوکای تالش مقابل میهمان خود کاسپین قزوین به برتری دو بر یک دست‌یافت و تیم داماش گیلان مقابل آوالان تن به شکست سه بر دو داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم از گروه الف این مسابقات تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب  جاسم یاسرالهایی محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، امید قربانی، آزاد جعفرزاده، مصطفی آقاجانی، مهرداد علیزاده ، جابر نصیری، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن و میثم فرزانه به مصاف آوالان کامیاران رفت.

آوالانی ها با ترکیب علی عباس زاده، علی ابوالفتحی، مهدی سرداری، فرشاد کریمیان، بلال وکیلی، وحید صالحی، واحد بخشی، صابر محمدی، سجاد برخورداری، فرزاد ایزد و کیوان مارابی پا به میدان گذاشتند و درنهایت با نتیجه سه بر دو مقابل داماش به برتری دست‌یافتند.

میثم فرزانه در دقیقه 20 و میلاد پورصف شکن در دقیقه 88 گل‌های داماش گیلان و کیوان مارابی در دقیقه 22، سجاد برخورداری در دقیقه 28 و میلاد محمدی در دقیقه 77 گل‌های آوالان را به ثمر رساندند.

تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در گروه الف لیگ دسته دوم در ورزشگاه پوریای ولی تالش و در حضور بیش از سه هزار هوادار در دیداری مهیج مقابل میهمان خود کاسپین قزوین به برتری دو بر یک دست‌یافت.

رضا بهمئی در دقیقه 9 و علی مصطفایی در دقیقه 56 گل‌های چوکا را به ثمر رساندند، وحید نعمتی در دقیقه یک تک‌گل تیم مهمان را به ثمر رساند.

نتایج سایر دیدارهای هفته پانزدهم لیگ دسته دوم – گروه الف:

مس نوین کرمان 2 – 2 مقاومت تهران

سردار بوکان 0 – 2 فولاد نوین اهواز

استقلال اهواز 4 – 2 شهرداری همدان

ایرانجوان بوشهر 0 – 1 خوشه طلایی ساوه

 

در پایان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم گروه الف تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 27 امتیاز در مکان دوم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب 26 امتیاز در مکان سوم جدول جای گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار