آیت‌الله محمد یزدی ظهر امروز در دیدار با سردار نقدی که در دفتر جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: اگر چشم انصاف تاریخ باز و منصفانه به دستاوردهای انقلاب نگاه شود، معلوم می‌شود تا چه اندازه در 40 سال اخیر موفقیت و پیشرفت نصیب کشور شده است.

وی افزود: اگر فقط بخشی از توطئه‌های دشمن علیه انقلاب بر سر هر رژیم یا نظامی پیاده می‌شد قطعاً از هم می‌پاشید و از بین می‌رفت اما با نگاه لطف‌آمیز خداوند متعال انقلاب هرسال قدرتمندتر می‌شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: قبل از انقلاب بیمارستان‌های کشور مملوء از پزشکان آفریقایی، هندی و غیره بود اما امروز در اکثر بیمارستان‌های کشور سخت‌ترین و دقیق‌ترین بیماری‌ها و جراحی‌ها توسط متخصصان داخلی انجام می‌گیرد که مسئله‌ای بسیار مهم و حائز اهمیت است.

آیت‌الله یزدی با اشاره به پیشرفت‌های پزشکی کشور گفت: با موفقیت‌های انجام‌شده حرفه‌ای‌ترین جراحی‌های قبل از انقلاب امروز به ابتدایی‌ترین و سرپایی‌ترین فعالیت‌های پزشکی و جراحی تبدیل‌شده است، دشمن امروز به موفقیت و پیشرفت‌های پزشکی ایران اذعان دارد.

وی تفاوت‌های قبل و بعد از انقلاب را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: قبل از انقلاب جمعیت ایران کمتر از 40 میلیون بود اما امروز جمعیت کشور به بالای 80 میلیون نفر افزایش پیداکرده است، تعداد شهرهای کشور نیز نسبت سال‌های قبل از انقلاب به‌شدت افزایش پیداکرده است، در مسئله دفاعی و نظامی ایران دستاوردهای قابل‌توجهی به دست آورده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: دشمن امروز نسبت به ناتوانی خود در براندازی انقلاب اسلامی اذعان دارد و اعتراف می‌کند که قدرت و توانایی لازم برای زمین‌گیر کردن نظام را ندارد، قدرت موشکی، دریایی و ناوشکن‌های ساخت داخل از جلوه‌های مهم انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله یزدی ابراز کرد: در مسئله استحکامات و احداث بنا در زمینهٔ آموزش‌وپرورش، مراکز فرهنگی و دینی، پزشکی وغیره انقلاب دستاوردهای فوق‌العاده‌ای نصیب انقلاب اسلامی‌شده است.

وی با اشاره به حوادث تلخ سال 88 عنوان کرد: متاسفانه افرادی که در دل این نظام پرورش‌یافته بودند بیشترین صدمات و خسارت‌ها را در سال 88 به انقلاب اسلامی وارد کردند، نظام اسلامی بیشترین ترحم و مهربانی را نسبت به عناصر فتنه 88 انجام داده است، اگر پرونده‌های این دو فرد به جریان بیفتد سنگین‌ترین احکام ممکن برای آن‌ها صادر می‌شود.