آیت‌الله یزدی گفت: یکی دیگر از مهمترین نعمت‌هایی که خداوند به بنده عطا کرده این است که فرزندانم در مسیر درست حرکت کرده اند و هیچ سوژه ای از آنان در دست دیگران وجود ندارد.
کد خبر: ۷۰۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 08 January 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از شفقنا، آیت‌الله محمد یزدی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار نقدی معاون فرهنگی-اجتماعی سپاه پاسداران که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: گزارش های ارائه شده در رابطه با پیشرفت ها بسیار مناسب و چشمگیر بوده است.

 

 

او افزود: اگر چشم دل و انصاف را باز کرده و به سال های گذشته نگاهی بیندازیم، در نگاهی منصفانه خواهیم دید که در برابر نقشه های دشمنان و ابزارهای پیشرفته آنان در این مقطع تاریخی، کارهای زیادی انجام شده است.

 

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این دشمنی هایی که دشمنان با این انقلاب انجام دادند، با هر نظام دیگر اگر انجام می‌شد، یکی از آن‌ها کافی بود تا آن نظام را زمین گیر کند.

 

 

آیت‌الله یزدی بیان کرد: اگر خداوند پشتیبان ما نبود، هرگز نمی‌توانستیم به این مقدار از موفقیت دست پیدا کنیم، ما در سال های دور در کشور از پزشکان آفریقایی و کشورهای عقب افتاده استفاده می‌کردیم، اما امروز در پزشکی یکی از پیشرفته ترین کشورها به خصوص در جراحی و پیوند اعضا محسوب می‌شویم و بسیار از کارها و عمل ها امروز در داخل کشور انجام می‌شود.

 

 

او ادامه داد: به طور مثال در ۳۰ سال گذشته در بحث چشم در شیراز تنها یک بیمارستان وجود داشت که در زمان های محدود خدمات ارائه می‌داد، اما امروز این خدمات به عنوان خدمات پیش پا افتاده در حال ارائه شدن به مردم است.

 

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: امروز پزشکان درجه یک ما در آمریکا از پزشکان بنام هستند که حضور موفقیت آمیز این ایرانی های مسلمان در کشورهای دشمن مورد افتخار ما است.

 

 

آیت‌الله یزدی مطرح کرد: جمعیت ایران در ۴۰ سال گذشته ۳۵ میلیون نفر بوده، اما امروز جمعیت کشور از ۸۰ میلیون نفر عبور کرده، همچنین شهرها و روستاهای ما نسبت به آن دوران چندین برابر شده و امکانات زیرساختی آن‌ها نیز بهبود یافته است‌.

 

 

او ابراز کرد: ما امکاناتی بسیاری را در کشور نداشتیم و امروز به دست جوانان ایجاد شده و یکی از این امکانات، تجهیزات دفاعی بوده است.

 

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمن در گذشته به براندازی جمهوری اسلامی فکر می‌کرد، اما امروز از فکر براندازی بیرون آمده، چرا که نسبت به قدرت بالای دفاعی و موشک های نقطه زن ما آگاهی یافته است.

 

 

آیت‌الله یزدی عنوان کرد: از نظر بنا و ساختمان در اکثر شهرهای ما، مصلی های قدس به تازگی و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده و ساخت مصلای قدس تهران نیز به دلیل تاکید رهبر انقلاب بر وجود نماهای تاریخی و اسلامی تا به امروز طول کشیده است.

 

 

او تصریح کرد: ما در حوزه های خواهران پیشرفت داشته ایم، همچنین در وجود مدارس نیز بسیار کمبود وجود داشت که امروز با کمک خیرین و دولت امکانات زیرساختی مدارس تکمیل شده و امروز مدارس دوشیفته بسیار کم دیده می‌شود.

 

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: وضعیت آب قم در گذشته بسیار نامطلوب بوده، اما امروز آب انبارهای درجه یک نیز از بین رفته و به جای آن سازه های بسیار ارزشمند ساخته شده و آب قم از مسیر طولانی به سمت قم روانه می‌شود.

 

 

آیت‌الله یزدی اضافه کرد: در نخستین روزهای طرح مترو در مجلس که بنده نائب رئیس بودم، بحث های بسیاری پیرامون آن انجام شده بود که خوشبختانه امروز در تهران که به شدت این نیاز احساس می‌شود، در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

 

او بیان کرد: در شرایط این همه دشمنی دشمنان، اگر عنایت الهی نبود، نه تنها پیشرفت نمی‌کردیم، بلکه نظام اسلامی از بین می‌رفت.

 

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: برای نسل جوان که امام و جنگ را ندیده و با وسایل رفاهی امروز بزرگ شده، باید مشکلات گذشته و سختی های بزرگان بیان شود، یکی از نعمت هایی که بنده نسبت به آن شکرگزار هستم، زندگی در نظام اسلامی است.

 

 

او ادامه داد: یکی دیگر از مهمترین نعمت‌هایی که خداوند به بنده عطا کرده این است که فرزندانم در مسیر درست حرکت کرده اند و هیچ سوژه ای از آنان در دست دیگران وجود ندارد.

 

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تکرار ادعای قبلی خود بیان کرد: بنده معتقد هستم که در این ۴۰ سال بیش از ۴۰۰ سال به کشور و مردم خدمت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار