بازی‌های تیم ملی فوتبال به صورت رایگان ویژه آقایان در ورزشگاه امام رضا(ع) پخش می شود.
کد خبر: ۷۰۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 09 January 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از مهر، مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی میان جوانان و علاقه‌مندان به فوتبال و در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را از طریق اسکوربوردهای ورزشگاه امام رضا(ع) به صورت مستقیم برای آقایان پخش خواهد کرد.

 

زیر ساخت‌های لازم برای نمایش بازی‌های تیم ملی فوتبال در ورزشگاه امام رضا(ع) فراهم شده تا علاقه‌مندان به ورزش بتوانند این رقابت‌های مهیج را در یکی از مجهزترین و زیباترین مجموعه‌های ورزشی خاورمیانه تماشا کنند.

 

این تصمیم با مجوز و همراهی فرمانداری مشهد اتخاذ شده است و ورزشگاه امام رضا(ع) با دارا بودن ۲ اسکوربورد مدرن و مجهز و صوت استاندارد میزبان هواداران فوتبال خواهد بود و در هر بازی به ۸ نفر از برندگان مسابقه پیامکی که در محل ورزشگاه اعلام خواهد شد، جوایزی اهدا می‌شود.

 

دومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا روز شنبه ۲۲ دی ساعت ۱۴:۳۰ با تیم ملی فوتبال ویتنام و سومین بازی در روز چهارشنبه ۲۶ دی ساعت ۱۹:۳۰ با تیم ملی عراق خواهد بود و هواداران و تماشاگران می‌توانند ۳۰ دقیقه قبل از بازی در این ورزشگاه حاضر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار