مسئول ثبت‌نام و پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: با آغاز ثبت‎نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت، تاکنون بالغ بر ۱۶ هزار زوج در این طرح ثبت‎نام کرده‌اند.
کد خبر: ۷۰۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 10 January 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی،دکتر سعید رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: تاکنون بالغ بر ۱۶ هزار درخواست در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت شده است که از این تعداد ۱۴ هزار زوج دانشجو مدارک خود را تکمیل نموده و بیش از ۱۰ هزار نفر مدارک‌شان تایید و ثبت نام آنها قطعی شده است.

 

وی با اشاره به آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی ازبیستم آبان ماه گفت: تاکنون استان تهران با ۲۱۸۸ زوج، بیشترین ثبت نام را در بین دانشجویان استان‌های مختلف کشور دارا بوده است و پس از آن، استان اصفهان با ۱۵۶۳ زوج و سپس استان یزد با ۹۴۹ زوج دارای بیشترین تعداد ثبت نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی هستند.

 

مسئول ثبت‌نام و پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور افزود: در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی حدود ۸۷۸۶ زوج از ثبت نام کننده‌ها دانشجویان مقطع کارشناسی، ۳۲۱۱ زوج از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، ۸۸۸ زوج از دانشجویان مقطع کاردانی و ۱۱۵۸ زوج از دانشجویان مقطع دکتری هستند.

 

رضایی یادآور شد: در سامانه جدید ازدواج دانشجویی امکانی را فراهم نموده تا هر زوج با داشتن یک پنل کاربری یکپارچه و پس از انجام فرآیندهای تائید مدارک و قطعی شدن ثبت‌نام در صورت تمایل در آزمون درسنامه «زنان و مردان تفاوت‌ها و تفاهم‌ها» شرکت نمایند تا امکان انتخاب کاروان و اعزام به مشهد برای آنان به وجود آید که تا کنون ۲۴ کاروان در سایت ثبت نام نموده‌اند.

 

دکتر سعید رضایی همچنین یادآور شد: به همت کلیه همکاران ستاد ازدواج دانشجویی اعزام کاروان ها از ۹ دی ماه آغاز شده است که تا کنون این ستاد میزبان چهار کاروان با مجموع ۷۷۶ زوج بوده است و تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۲۰ کاروان دیگر هم به مشهد اعزام خواهند شد.

 

وی با اشاره به این نکته که طول مدت این سفر سه روز خواهد بود اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این کاروان‌ها ضمن شرکت در جشنواره ۱۰۱ فیروزه از هدایا و جوایز و بسته‌های فرهنگی و مزایای ویژه همچون غذای متبرک حضرت رضا «علیه آلاف التحیة و الثناء» بهره مند خواهند شد.

 

مسئول ثبت‌نام و پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور  در پایان خاطر نشان کرد: مهلت ثبت‎نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی برای دانشجویان سراسر کشور تا پایان دی ماه خواهد بود و متقاضیان می‏توانند با مراجعه به سایت ezdevaj.org در این طرح شرکت نمایند..

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار