در راه تامین امنیت و روان سازی راه های کشور؛
مدال شهادت بر سینه پلیس راهور تربت جامی سرهنگ دوم شهید غلامحسن جامدوست محمود آبادی در حالی نقش بست که این حافظ غیور وطن حین تامین امنیت و روان سازی ترافیک شهری در یکی از خیابان های زاهدان به دست افراد شرور هدف تیراندازی قرار گرفت و به فیض عظمای شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۷۰۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 11 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با صدور پیامی این شهادت را به خانواده معزز شهید و همرزمان نیروی انتظامی مقتدر و پلیس راهور شهرستان تبریک و تهنیت گفته و بر ادامه راه شهدا و تکریم خانواده معظم آنان تأکید داشت. 

 

امروزه در حالی مدال شهادت بر سینه شهیدان نقش می بندد که سعادتش  همگان را در بر نمی گیرد، این فیض عظما چیزی نیست جز همان آرمان یک ملت آزاده و شهید پرور متجلی یافته در افق و نگاه ژرف پیر و مُرادشان خُمینی کبیر که فرمودند:«ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد». 

 

مردم شهرهای مرزی ایران اسلامی طعم آسایش و امنیت را به واسطه ایثارگری و از خود گذشتگی این عزیزان و همرزمانشان بیشتر درک می کنند و این اقتدار را مرهون جانفشانی ها و روحیه شهادت طلبی «جامدوست ها و وطن دوست ها» می دانند. 

 

امروز در حالی لباس زیبای شهادت را با حسرت، بر قامت مرزبانان، حافظان و راهوران مُجاهد وطنی به نظاره می نشینیم که مقتدارنه و مخلصانه در راستای حفظ حریم این مرز و بوم و تسهیل ترافیک کشور  تلاش و همتی شبانه روزی دارند تا شهر وندان در کمال آرامش و آسایش به امور روز مره خود بپردازند. 

 

در این برهه از زمان قوای مسلح و بسیج مردمی این شهرستان بابصیرت و آمادگی کامل در کنار همرزمان غیورش در حفظ و حراست از کیان کشور خود را مسئول دانسته و اتحاد، همدلی و انسجام داخلی را مدیون خون شهدای والامقام و پیروی از جایگاه رفیع ولایت فقیه می دانند.  

 

گفتنی است: روز گذشته طی آیین باشکوهی پیکر پاک و مطهر سرهنگ دوم راهور شهید غلامحسن جامدوست از میدان شهدای تا میدان ولی عصر(عج) شهر تربت جام بردستان اقشار مختلف مردم شیعه واهل سنت، مسئولان و همرزمان امنیتی، نظامی و انتظامی جهت مراسم وداع در خیمه رزمندگان اسلام و تشییع و خاکسپاری به زادگاهش روستای ابدال آباد این شهرستان بدرقه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار