معصومه حسنی خونسار در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کتابخانه های استان کرمانشاه گفت:اولین دوره پویش کتابخوان مجازی با معرفی کتاب هایی با موضوع انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار می شود.
کد خبر: ۷۰۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 12 January 2019

معصومه حسنی خونساردر گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: کودکان نوجوانان و بزرگسالان می توانند در این پویش شرکت کنند .

وی خاطر نشان کرد:علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش باید یک کتاب با موضوع انقلاب اسلامی را در قالب یک ویدئو معرفی و فایل ویدئویی را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

مدیر کل کتابخانه های استان کرمانشاه اظهار داشت:علاقه‌مندان به شرکت در این پویش باید دقت داشته باشند که فایل ویدئویی با کادر افقی ارسال شود و مدت زمان آثار ارسالی نباید بیش از یک دقیقه باشد؛ همچنین کیفیت معرفی کتاب، تناسب منبع با گروه سنی شرکت کننده و استفاده از ایده های خلاقانه و انتخاب کتاب های منتشر شده از سال ۱۳۹۰ به بعد دارای اولویت امتیازدهی است.

حسنی خونسار تصریح کرد: علاقمندان برای ارسال آثار می بایست فایل ویدئوی معرفی کتاب مورد نظر را در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #پویش_کتابخوان_مجازی و #کتابخوان_انقلاب_اسلامی منتشر کرده و صفحه اینستاگرام پویش کتاب خوان مجازی را در پست خود به صورت @ketabclip درج نمایند. پست مربوطه می بایست تا زمان اعلام نتایج قابل مشاهده باشد و حذف نشود. ودر بخش کودک و نوجوان، والدین می توانند ویدئوی مربوطه را در صفحه ای با نام خود انتشار دهند.

به گفته این مسئول،شرکت در این پویش برای علاقه‌مندان از طریق پیام‌رسان سروش به آدرسsapp.ir/ketabclip نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار