امام‌جمعه موقت ورامین:
امام‌جمعه موقت ورامین گفت: قطار شهری ازجمله مشکلات مردم دشت ورامین است که برای تردد به استان تهران است و از وعده‌های دولت بوده که محقق نشده است.
کد خبر: ۷۰۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 13 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ از ورامین، نخستین نشست صمیمی رفع مشکلات شهرستان ورامین با حضور حسین کاغذلو فرماندار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن محمودی امام‌جمعه موقت، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس، طرزی امام‌جمعه خیرآباد، حسین دهقان شهردار و جعفر اردستانی رئیس و اعضاء شورای شهر شب گذشته در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر با مدیریت و محوریت فرمانداری و با دبیرخانه‌ای شورای شهر برگزار شد.

جعفر اردستانی رئیس شورای شهر ورامین در این نشست صمیمی اظهار داشت: شورای شهر یک‌نهاد مردمی است که از دل مردم به وجود می‌آید تا در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کند.

وی گفت: این جلسه برای رفع مشکلات منطقه و همدلی و همگرایی بیشتر بین مجلس شهری و مسؤولان شهرستان صورت می‌گیرد تا خدمت‌رسانی به مردم بیشتر شود.

باید خدمات‌رسانی را در سطح شهر به‌صورت یکسان باشد

اردستانی افزود: شورای اسلامی شهر ورامین آماده همکاری با همه نهادها و مسؤولان در سطح شهرستان است.

رئیس شورای شهر ورامین تصریح کرد: باهم فکری بیشتر می‌شود خدمات شایسته و درخور شأن مردم ورامین باشد.

وی بیان داشت: باید تقسیم امکانات در شهر ورامین و خدمات عمرانی در شهر ورامین به‌صورت یکسان صورت گیرد تا همه مردم شهر از امکانات یکسان برخوردار شوند.

وی بیان داشت: باید خدمات‌رسانی را در سطح شهر گسترش دهیم تا همه از امکانات یکسان برخوردار شوند تا مشکلات مردم در منطقه کم شود و شورای شهر ورامین آماده است تا دبیرخانه مشکلات مردم باشد.

قطار شهری وعده‌های دولت به ورامین است که محقق نشده است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن محمودی امام‌جمعه موقت ورامین در جلسه رفع مشکلات ورامین مردم که در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: باید اقدامات کارشناسی باشد و هر اقدامی که در مسائل شهری صورت می‌گیرد دقت بیشتری شود.

وی افزود: شهرستان ورامین در بعضی از مسائل شهری، اجتماعی و عمرانی به نسبت سابقه درخشانی که دارد، درجا می‌زند.

محمودی در خصوص مقایسه ورامین با کرج و بعضی از شهرستان‌ها گفت: شهرستان ورامین از باسابقه‌ترین شهرستان‌های کشور است، بعضی شهرستان‌ها با صنعت و اقدامات عمرانی که در آن‌ها صورت گرفته پیشرفت خوبی داشتند و این مورد نشان می‌دهد که ورامین در حال در جا زدن است.

وی بیان داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر در اقدامات عمرانی برنامه‌ریزی مناسب باید داشته باشد و در برنامه‌های عمرانی تقویت شهرستان و اشتغال‌زایی در دستور کار قرار دهد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با اتحاد و همدلی بیشتر می‌توان از تمام ظرفیت‌های نیروهای ورامینی شاغل در سایر وزارتخانه‌ها استفاده کرد چراکه این نیروها در وزارتخانه‌های مختلف صاحب نفوذ و قدرت هستند .

امام‌جمعه موقت ورامین اظهار کرد: قطار شهری ازجمله مشکلات مردم دشت ورامین است که برای تردد به استان تهران است و از وعده‌های دولت بوده که محقق نشده است.

محمودی در خصوص پتانسیل‌های بخش جوادآباد گفت: بخش جوادآباد که بزرگ‌ترین بخش استان تهران است و تا حد زیادی از گوشت و لبنیات استان تهران را تأمین می‌کند و باید به این بخش حاصل خیر نگاه ویژه داشت تا بتوان از پتانسیل این بخش به نحو احسن استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه مسؤولان ورامینی که در وزارت خانه مختلف مشغول به کار هستند باید دست‌به‌دست هم دهند تا قدم‌به‌قدم این دشت حاصل خیر را به جلو حرکت کند چراکه مردم این منطقه محقق بهترین خدمات در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار