وی باندی و جناحی بودن خدمات دفتر آستان قدس رضوی در استان را مانع‌تراشی برای ارائه خدمات به مظلومان و‌ محرومان دانست و افزود: کسانی که این موضوع را مطرح می‌کنند یک مورد بیاورند که صرفا به خاطر مسائل قومی، جناحی و باندی خدمات ارائه شده باشد.
کد خبر: ۷۰۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 15 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، یک از موضوعات چالش برانگیز در عرصه سیاسی کشور پس از انتخابات ریاست جمهوری ، اتهام سیاسی شدن در جهت حمایت از جناحی خاص کمک های آستان قدس رضوی به مناطق محروم بوده و هست. اقدامات آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد هم متاثر از همین موضوع بوده است و گاه گاهی برخی رقیبان سیاسی هدایتخواه اتهاماتی را در همین زمینه متوجه وی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرده و می کنند.
در همین زمینه مسؤول دفتر نمایندگی استان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد باندی و جناحی بودن خدمات دفتر استان قدس رضوی در استان را مانع‌تراشی برای ارائه خدمات به مظلومان و‌ محرومان دانست و گفت: کسانی که این موضوع را مطرح می‌کنند یک مورد بیاورند که صرفا به خاطر مسائل جناحی و باندی خدمات ارائه شده باشد.
 
هدایتخواه: دلیل بیاورید که از آستان قدس رضوی استفاده جناحی می شود

ستار هدایتخواه در نشست با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر سیاسی بودن خدمات به مردم در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صحبت‌ها فقط در استان نیست بلکه در سطح ملی هم این موارد طرح می‌شود.

وی افزود: قبلا در خصوص خدمات‌رسانی به مناطق محروم گفته‌ام این حرکت ما به شدت سیاسی است چراکه تلاش دشمنان این است که فقرا و‌ محرومین فشار وارد کند تا آنها از انقلاب و اسلام ناراضی شوند.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما که سکولارم نیستیم، به عنایت امام رضا (ع) خدماتی به محرومان و‌ نیازمندان ارائه شده و اهداف ما در ارائه خدمات به محرومان اهداف والایی است.

وی تصریح کرد: برداشت کمک به محرومان و مستضعفان با نگاه گروهی، باندی و انتخاباتی وجود ندارد چرا که ما در ارائه خدمات و همچنین جذب خادم‌یاران محدودیت باندی، گروهی و جناحی نداریم.

فارس از زبان هدایتواه نوشت : تاکید آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس امام رضا این بوده که در ارائه خدمات به محرومان برداشت گروهی و جناحی و باندی نشود و توجه ما هم همین است که خدمات با این نگاه‌ها نباشد.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کسانی که در سطح استان و یا کشور این مبحث که خدمات به محرومان جناحی و باندی است را مطرح می‌کنند چه شاهد و مدرکی دارند که این اقدام سیاسی، قومی و باندی است، امام رضا خدماتی در اختیار دارد که اگر ارائه ندهیم به نیازمندان می‌گویند چرا کاری انجام نمی‌شود و اگر کاری انجام دهیم می‌گویند جناحی و باندی عمل شده است.

وی بیان کرد: خدمات دفتر آستان رضوی به مردم در مناطق محروم مورد توجه مردم است و خود مردم آثار این خدمات را در آینده متوجه خواهند شد.

وی باندی و جناحی بودن خدمات دفتر آستان قدس رضوی در استان را مانع‌تراشی برای ارائه خدمات به مظلومان و‌ محرومان دانست و افزود: کسانی که این موضوع را مطرح می‌کنند یک مورد بیاورند که صرفا به خاطر مسائل قومی، جناحی و باندی خدمات ارائه شده باشد.

هدایتخواه عنوان کرد: کمک به محرومان و مظلومان وجه شرعی دیگری دارد که اقدامات ارائه شده از طریق موقوفات خیرین و واقفان بوده و باید در جهت نیت واقفان و در راستای کمک به محرومان هزینه شود و ما در کانون‌های شهرستانی تاکید موکد داریم که وجه قانونی و شرعی رعایت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار