در دستور کار قرار گرفت؛
مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: طرح راه‌اندازی فاز ۳ بیمارستان رضوی با ۱۵۰ تخت جدید و نیز گسترش و کارآفرینی و خدمت‌رسانی را پیگیر هستیم.
کد خبر: ۷۰۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 15 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، علی سعیدی در مراسم جشن روز پرستار و تجلیل از پرستاران بیمارستان رضوی، اظهار داشت: پرستاری از مقدس‌ترین و سخت‌ترین شغل‌هاست و نوعاً افراد مقابلتان شما رو درک نمیکنن و رفتارهایی که بروز می‌دهند درست نیست و گاهی علاوه بر مشکلات جسمی، مشکلات مالی و اجتماعی هم وجود دارد و رفتار و انعکاس بدی ممکن است داشته باشند.

وی افزود: یکی از سختی‌های حوزه درمان همین است که باید درک کنید افرادی را که درکتان نمی‌کنند 

مراجعان فراوانی داشتیم که پرستار اصلاً مشکلی در خدمت و پذیرش نداشته است.

مدیرعامل بیمارستان رضوی ضمت ارائه گزارش اجمالی از عملکرد یک ساله این بیمارستان، خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور و بسیاری بیمارستان.ها در بحران به‌سر بردند و تا مرز ورشکستگی رفتند، بیمارستان رضوی در شرایطی بهتر از سالهای گذشته به‌سر برد و نیازها با ۳ تا ۴ برابر قیمت خریداری شد و انتظار می‌رفت در شرایط بحرانی که کمیابی و مشکل داشتیم به مشکل بخوریم، اما الحمدلله در شرایطی بهتر از سال گذشته هستیم.

سعیدی تصریح کرد: در مناسبت‌های مختلف تلاش کردیم فشارهای اقتصادی را کاهش دهیم و با صرفه‌جویی‌ها بهره‌وری را افزایش دهیم و میزان درآمد افزایش یابد و درآمدها را در جاهای بهتر هزینه کنیم؛ 

طرح راه‌اندازی فاز ۳ بیمارستان رضوی با ۱۵۰ تخت جدید و نیز گسترش و کارآفرینی و خدمت‌رسانی را پیگیر هستیم و به دنبال گرفتن مصوبه‌اش از معاونت درمان هستیم.

وی تاکید کرد: از محل درآمدهای خود بیمارستان، در سال ۹۵ این بیمارستان از ما سوبسیت می‌گرفته و سال ۹۷ با هزینه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان حاضر به احداث از محل خودگردانی هستند و از افتخارات بزرگ مجموعه مددکاری است که حدود ۴ میلیارد تومان هزینه کرده است.

مدیرعامل بیمارستان رضوی با اشاره به اینکه هیچ مریضی نبوده که نیاز به خدمات انحصاری اینجا داشته باشد و  دست رد به سینه‌اش زده باشیم، بیان کرد: برخی خدمات جراحی اعصاب و قلب و هسته‌ای و رادیوتراپی انحصاری بیمارستان ما و بسیار هم گران است و گفتیم که هیچ دردمند مستضعفی نباید از اینجا دست خالی بیرون برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار