سردار رفیق دوست : در شبکه استانی دنا به فرهنگ و رسم و رسومات ایل بزرگ بهمیی توجه چندانی نمی شود و فقط به مرکز استان توجه می شود که نیاز هست این شبکه استانی و مدیریت محترم این شبکه نگاه و رویکرد خود را تغییر دهند .
کد خبر: ۷۰۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ 15 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / فرهنگی ، نشست پشتیبانی برگزاری یادواره کشوری سرداران و شهدای بهمیی امروز در سالن شبکه بهداشت برگزار شد .

سرگرد پسنده فرمانده سپاه ناحیه بهمئی ضمن عرض خیر مقدم به همه مهمانان گفت: رمز  تداوم انقلاب ،عزت  استقلال و امنیت را زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم  خانواده های آنان دانست .

وی گفت:یادواره کشوری سرداران و شهدای بهمیی سراسر کشور که تا به امروز قریب به ۷۰۰شهید والا مقام  تقدیم انقلاب کردند  انشالله با برنامه ریزی های که انجام دادیم یک یادواره باشکوهی در نیمه اسفند در شهرستان بهمیی برگزار خواهیم کرد.
 
نشست پشتیبانی یادواره کشوری سرداران و شهدای بهمئی / انتقاد سردار رفیق دوست از نادیده گرفتن فرهنگ ایل بهمئی بوسیله صدا و سیمای دنا + تصاویر

سردار رفیق دوست فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع) استان خوزستان گفت : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی نسل جوان با اسطوره‌های دفاع مقدس، تقویت هویت اعتقادی در نسل جوان، بیمه کردن جامعه با برگزاری یادواره‌ها، ترویج روحیه ایثار و فداکاری و مقاومت و جامعه عمل پوشاندن به فرمان فرماندهی کل قوا که فرمودند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، از جمله اهداف برگزاری این یادواره به شمار می‌رود.

فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع)گفت :یادواره کشوری  شهدای بهمیی یک کار بسیار سنگین است و باید همه ما بسیج شویم تا بتوانیم یک کار خوب و ماندگار انجام بدهیم و این یادواره فرصت خوبی است برای شناسایی رشادتهای فرزندان ایل بزرگ بهمیی که سهم به سزایی در جنگ تحمیلی داشتند .

وی گفت :باید از طریق شبکه های استانی اطلاع رسانی دقیق و ویژه ای انجام بدهیم تا بتوانیم برنامه خوب و باشکوهی داشته باشیم .

سردار رفیق دوست گفت: در شبکه استانی دنا به فرهنگ  و رسم و رسومات  ایل بزرگ بهمیی توجه چندانی نمی شود و فقط به مرکز استان توجه می شود که نیاز هست این شبکه استانی و مدیریت محترم این شبکه نگاه و رویکرد خود را تغییر دهند .
وی در ادامه گفت:تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا از سخنران برجسته کشوری سردار سلامی و مداحی حاج صادق آهنگران استفاده کنیم .
وی گفت:جا دارد از زحمات مهندس پیرامون و بسیج نفت امیدیه که زحمات اصلی و جایگاه برنامه بر دوش این عزیزان بوده است تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشیم .

حکمت الله سنایی فرماندار شهرستان بهمیی تاکید کرد: امنیت، اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی را مدیون خون و ایثارگری های شهدا، جانبازان و خانواده های آنان هست .
وی ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که تا کنون در بحث برپایی یادواره کشوری شهدای بهمیی  زحمت کشیدند گفت :باید برنامه زمانبندی و دقیق و  مناسب برای یادواره داشته باشیم تا بتوانیم یک برنامه خوب و منسجمی را اجرا کنیم .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار