دیدار تیم های ایران و عراق بدون گل به پایان رسید تا تیم ملی نتواند از این تیم انتقام بگیرد اما با این تساوی ایران به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد راه یافت.
کد خبر: ۷۰۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ 16 January 2019

دیدار تیم های ایران و عراق بدون گل به پایان رسید تا تیم ملی نتواند از این تیم انتقام بگیرد اما با این تساوی ایران به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد راه یافت.

امشب تیم ملی ایران از ساعت 19:00 برای سرگروهی در گروه D مسابقات جام ملت های آسیا 2019 به مصاف عراق رفت که این دیدار در پایان بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال ایران با ترکیبی متفاوت تر از بازی گذشته به مصاف عراق رفت. در دقیقه 2 اوت بلند وحید امیری به پشت محوطه جریمه برگشت داده شد که شوت روی پای قدوس با اختلاف زیادی از دروازه عراق به بیرون رفت. در دقیقه 12 هم ارسال تماشایی امیری از جناح چپ زمین موقعیت بسیار خوب گلزنی برای آزمون فراهم کرد، اما ضربه سر او از مقابل دروازه عراق به بیرون رفت. 6 دقیقه بعد باز هم پرتاب اوت امیری موقعیتی برای ایران خلق کرد که این بار ضربه سر کنعانی‌زادگان در دستان جلال حسن جای گرفت. در دقیقه 23 بازی خطایی که پشت محوطه جریمه طارق همام روی امید ابراهیمی مرتکب شده بود را سامان قدوس زد که شوت او بعد از برخورد به دیوار دفاعی بازیکنان عراق دفع شد و در ادامه نیز شوت میلاد محمدی به بیرون رفت. قدوس در دقیقه 29 هم شوت زد که توپ او از پشت محوطه جریمه به مدافعان عراق برخورد کرد و به بیرون رفت. در ادامه این عراقی ها بودند که در دقیقه 35 صاحب موقعیت شدند. در آن صحنه شوت زمینی احمد یاسین با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه ایران به بیرون رفت. در دقیقه 45 پرتاب اوت امیری را احمد ابراهیم به شکل ناقص دفع کرد ولی در ادامه توپ به آزمون رسید که شوت سر ضرب پای چپ او در صحنه مشکوک به خطای هند پنالتی برخوردی با صفاء هادی داشت که داور ازبک در میان اعتراض بازیکنان ایران به پنالتی، بازی را ادامه داد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یابد. با شروع نیمه دوم این ایران بود که خطری را روی دروازه عراق ایجاد کرد. در دقیقه 49 شوت روزبه چشمی بعد از پرتاب اوت امیری، در شلوغی محوطه جریمه عراق برخوردی با دست راست صفاء هادی داشت که داور ازبک باز هم در این صحنه اعلام پنالتی نکرد. در دقیقه 51 ارسال خطرناک علی عدنان از جناح چپ زمین را بیرانوند از مقابل پای مهند علی جمع کرد تا خطری دروازه ایران را تهدید نکند. در دقیقه 66 شوت پای چپ مهند علی از پشت محوطه جریمه ایران با عبور از بین پاهای سید مجید حسینی به سمت دروازه رفت که بیرانوند بدون دردسر توپ را جمع کرد. در دقیقه 72 شوت روی پای کنعانی‌زادگان بعد از پرتاب اوت امیری به مدافعان عراق برخورد کرد و دفع شد. در دقیقه 77 بازی سانتر دقیق طارق از جناح راست زمین و ضربه سر علاء عباس را بیرانوند با واکنش تماشایی از کنج دروازه ایران بیرون کشید. در دقیقه 79 نیز شوت روی پای ترابی کم دقت بود و از کنار تیرک عمودی دروازه عراق به بیرون رفت. در دقیقه 83 هم سانتر اشکان دژاگه از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر آزمون به بیرون رفت و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم ملی نتوانست انتقام جام ملت های 2015 را از عراق بگیرد اما با این نتیجه شاگردان کی روش با 7 امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کردند و عراق هم با این امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد راه یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار