معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در مسیر دستیابی به اهداف بلند و والای خود در حرکت است. 
کد خبر: ۷۰۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 18 January 2019
باب اله فتحی شورای آموزش وپرورش در هر شهری یک ظرفیت خوب است و باید با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب از این ظرفیت در جهت پیشبرد اهداف استفاده کرد، همچنین با توجه به آنکه ملایر خیران متعدی دارد، پس باید در جلسات شورای آموزش و پروش از این پتانسیل و توان خیران در هر منطقه استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، باب اله فتحی در جلسه شورای آموزش و پرورش جوکار، افزود: بخش جوکار نیروی انسانی توانمندی دارد و این یک سرمایه عظیم اجتماعی محسوب می‌شود.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه این منطقه نخبگان زیادی دارد و تعدادی از نمایندگان مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز از این منطقه برخاسته‌اند، گفت: کسب این شورا در استان نشان دهنده همدلی، تلاش و همکاری خوب مدیران بخش جوکار است. 

وی ادامه داد: با رهبری مدبرانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی مردم، به موفقیت‌های زیادی دست پیداکرده‌ایم و این باوجود همه دشمنی‌های استکبار با جمهوری اسلامی ایران است. 

فتحی با بیان اینکه این انقلاب فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده و حوادث زیادی را دیده است، اما هیچ چیز نتوانسته جلوی حرکت انقلابی مردم را بگیرد، اظهارکرد: درحال حاضر شاهد جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان علیه مردم هستیم و تلاش دارند تا مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی دور سازند، اما قطعاً موفق نمی‌شوند چراکه مردم ایران همچون گذشته از نظام حمایت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار