مدیر آموزش و پرورش ملایر به برگزاری دوره توجیهی طرح تعالی مدیریت برای ۱۰۵ مدیر متوسطه اشاره و خاطرنشان کرد: دنیا به سمتی حرکت می‌کند که ما چاره‌ای نداریم جزء اینکه آینده را مورد مطالعه و پیش بینی قرار دهیم و برای حال، برنامه ریزی کنیم. 
کد خبر: ۷۰۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 19 January 2019
هادی سلگی با بیان اینکه هدف از آموزش بی سوادان، گروه‌های سنی ۱۰ تا ۴۹ سال است، گفت: ۵۷۵ نفر از افراد بی سواد ملایر جذب کلاس‌های سواد آموزی شده اند که تاکنون ۷۰ درصد حجم ابلاغی از سوی استان را پوشش داده ایم.

به گزارش ایسنا، سلگی با اشاره به اینکه ۴۰ نفر آموزش دهنده سواد آموزی با آموزش و پرورش ملایر همکاری دارند، افزود: طبق تحقیقات انجام شده هر چقدر سواد و دانش در جامعه بیشتر باشد، آمار جرم و بزه کاهش پیدا می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه رویکرد سواد آموزی در سال‌های اخیر این است که علاوه بر آموزش سواد به بی سوادان، مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز نیز به آن‌ها آموزش داده شود، گفت: باید به ریشه کنی بی سوادی در جامعه برسیم.

سلگی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره توجیهی طرح تعالی مدیریت برای ۱۰۵ مدیر متوسطه اشاره و خاطرنشان کرد: دنیا به سمتی حرکت می‌کند که ما چاره‌ای نداریم جزء اینکه آینده را مورد مطالعه و پیش بینی قرار دهیم و برای حال، برنامه ریزی کنیم. 

وی با بیان اینکه ۱۰۵ نفر از مدیران متوسطه شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و متوسطه اول در جلسه توجیهی طرح تعالی مدیریت شرکت کردند، افزود: دبیرستان ابونصر فارابی ملای موفق شد رتبه اول کشوری را در طرح تعالی مدیریت کسب کند که این کار حاصل تلاش، کوشش و همدلی همه عوامل است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اینکه جلسه کمیته شهرستانی جشنواره درس پژوهی مقطع ابتدایی با حضور صاحب نظران تشکیل شد، بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته ۹ اثر به عنوان رتبه‌های برتر شهرستانی معرفی شدند و از ۵ اثر ارسالی به استان، ۲ اثر به مرحله کشوری راه یافت. 

سلگی یادآورشد: باتوجه به هدف مهم درس پژوهی که ایجاد زمینه برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه معلمان در مدرسه است، مقرر شد شرایطی فراهم شود تا رتبه‌های برتر سال گذشته شهرستان در دسترس آموزگاران علاقه‌مند قرار گیرند که این امر از اول بهمن ماه ۹۷ محقق می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار