کد خبر: ۷۰۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷ 19 January 2019
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته قبل از خطبه‌های نماز جمعه پاتاوه در دیدار با مردم در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد، مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند و خدمت به مردمی که در طول سال‌های مختلف برای حفاظت از ایران اسلامی و انقلاب همواره در صحنه مبارزه بودند مورد تأکید مسوولان ارشد کشور بوده است.

مسوولان در رده‌ها و مسوولیت‌های مختلف وظیفه خدمت‌رسانی و رسیدگی به امورات مردم را دارند تا با کاستن از دغدغه‌ها و حل مشکلات آنها مسیر همواری برای زندگی آنها ترسیم کنند از این رو پرداختن به مصائب و مشکلات مردم در روستاها در اولویت کاری مدیران باشد.

در استان کهگیلویه و بویراحمد که روزی از جمعیت بالای روستای برخوردار بود همین امر مهم باید در اولویت باشد، هر چند که این سال‌ها جمعیت روستا نسبت به شهرها کاهش یافته اما هنوز عده زیادی از مردم در روستاها زندگی می‌کنند.

بخش پاتاوه شهرستان دنا دارای جمعیتی بیش از ۳۲ هزار نفر است که لازم است مسوولان طی بازدیدهایی به مشکلات و دغدغه‌های آنها رسیدگی کنند و در جهت رفع آنها بکوشند.

روز گذشته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد قبل از خطبه‌های نماز جمعه میهمان مردم شهر پاتاوه بود تا در دیداری چهره به چهره مشکلات آنها را بشنود.

یکی از مشکلات مطرح شده مردم اشتغال بود که غلام‌حسین حکمتیان در این خصوص گفت: هیچ‌گونه مجوزی در خصوص جذب نیرو در منابع طبیعی داده نشده است و در این زمینه خارج از قانون کاری انجام نمی‌گیرد.

نسق اراضی زراعی از دیگر موارد مطرح شده در دیدار روز گذشته مردم پاتاوه و مدیرکل منابع طبیعی بود که حکمتیان با بیان اینکه جابه‌جایی نسق در اختیار منابع طبیعی و سازمان جنگل‌ها خارج نیست، گفت: مردم مشکلات خود را از طریق شعبه دوم حقوقی پیگیری‌ کنند.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلات مردم در خصوص نسق اراضی ملی و زراعی افزود: با اجرای ماده ۵۴ تداخل اراضی ملی و زراعی از بین می‌رود ما در این طرح که نمایندگان حدود ۵ دستگاه حضور دارند پلاک به پلاک مشکلات اراضی را حل و فصل می‌کنیم که تاکنون ۱۲ مورد پلاک‌گذاری در بخش پاتاوه صورت گرفته است.

پس از پایان دیدار مردمی مدیرکل منابع طبیعی حجت‌الاسلام چراغی از حضور غلام‌حسین حکمتیان تقدیر کرد و گفت: مدیرکل منابع طبیعی علی‌رغم بیماری در میان مردم حضور یافت تا جوابگوی دغدغه‌ها و مشکلات باشد.
 
امام جمعه پاتاوه گفت: از مدیرکل منابع طبیعی قول می‌گیریم و دعوت می‌کنیم که با حضور مسوولان قضایی و مدیرکل محیط زیست در بخش پاتاوه حضور یافته و بار دیگر به مشکلات مردم رسیدگی کند.
وی از سایر مسوولان و مدیران دستگاه‌های مختلف برای حضور در پاتاوه دعوت کرد و افزود: مدیران با حضور در این بخش دغدغه‌های مردم را رفع کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار