برترين كشتي‌گيران ايران براي به دست آوردن مدال‌هاي طلا، نقره و برنز پيكارهاي سال 1397 كشتي فرنگي قهرماني نوجوانان كشور در قم با يكديگر سرشاخ مي‌شوند.
کد خبر: ۷۰۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰ 20 January 2019

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور در گروه (الف) روزهای دهم تا دوازدهم بهمن ماه طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی به میزبانی هیات کشتی قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر برگزار می‌شود.

به همین منظور قمی‌ها در تدارک بهترین میزبانی هستند و هیات کشتی قم علاوه بر تلاش برای ایجاد شرایط مطلوب میزبانی، تیم مدعی و قدرتمندی را زیر نظر یک کادر فنی مجرّب آماده این رقابت‌ها کرده تا حداکثر مدال‌های طلا، نقره و برنز در قم حفظ شده و قمی‌ها بار دیگر از این مسابقات، سهمیه تیم ملی بگیرند.

این در شرایطی است که اسامی داوران قضاوت کننده در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور مشخص شده و 12 داور بین‌المللی این رشته در قم به قضاوت می‌پردازند، داورانی که سرپرست فنی آنها نیما صادقی از مازندران و کامران سلطانی‌زاده از تهران هستند.

از بین داوران دارای مدرک درجه یک بین‌المللی کشورمان، برای قضاوت در این مسابقات غلامرضا بهارلو از چهارمحال و بختیاری، مهدی آقاولی و بهنام شیرمحمدی از تهران به همراه مهدی بشیرزاده از خوزستان دعوت شده‌اند، در حالی که از قم یک داور بین‌المللی درجه دو انتخاب شده است.

داوران درجه دو بین‌المللی قضاوت کننده در این مسابقات شیرزاد غلامزاده از لرستان، عمران جباری از مرکزی، عبدالرضا نبات‌چیان از تهران و سیف‌علی سلمان‌پور از قم هستند و رحمان دمیرچی از البرز، سیاوش مهتاب‌منش از تهران، محمود محمودیان از اصفهان به همراه داود فرجی از مرکزی به عنوان داوران درجه سه بین‌المللی قضاوت خواهند کرد.

برترین‌های این دوره از مسابقات به همراه نفرات شاخص فنی از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به اردوی آماده‌سازی دعوت می‌شوند تا بعد از شرکت در تمرینات متنوع، خود را برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی سال 2019 شامل کشتی فرنگی نوجوانان آسیا و جهان آماده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار