مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی عنوان کرد: نیروی بسیجی یعنی یک  نیروی کارآمد برای همه‌ میدان‌ها و بسیج بارها با اخلاص و فداکاری ،کارآمدی خود را ثابت کرده است.
کد خبر: ۷۰۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 26 January 2019

به گزارش تابناک خراسان رضوی، تورج همتی با بیان این مطلب افزود: بسیجیان مخلص همواره در تمامی میادینی که نظام اسلامی، وظیفه‌ انسانی، الهی و نیازهای کشور، لازم می‌داند و به آن‌ها فرا می‌خواند حضور پر رنگ  و موفق داشته اند و براین اساس برای حفظ محیط زیست نیز همراهی فعال این قشر -که به گواه تاریخ حضورشان درطول انقلاب اسلامی ایران همیشه موفقیت آمیز و پرثمر بوده است-، یک فرصت ارزشمند است.

 

 وی با اشاره به نقش بی بدیل بسیج دراحیاء فرهنگ اسلامی و حفظ ارزشهای دفاع مقدس و آرمانهای انقلاب اسلامی گفت: بسیج یک ظرفیت اجتماعی بزرگ مردمی است و هم اکنون بیش از نیمی از کارکنان حفاظت محیط زیست استان عضو بسیج بوده و در دوره های مرتبط آموزشی ویژه اعضای بسیج حضور یافته اند.

 

وی با ابراز امیدواری از حضور موثر کارکنان جوان و پرانرژی در حوزه های مختلف محیط زیست استان که متاثر از رویکرد جوانگرایی و اعتماد به نسل نو در تحقق اهداف سازمانی است گفت: کارکنان با روحیه‌ی بسیجی اگر در هر نقطه‌ای و در هر قشری حضور داشته باشند، در آن‌جا فعالیت، نشاط، حرکت و حیات را مضاعف می کنند و بنا براین یکی از ضروری‌ترین نیازها برای نسل امروز رسیدن به شناختی حقیقی از معنای بسیجی، مؤلفه‌ها و شاخصه‌های هویت آن است و رسیدن به این باور که بسیج یک حرکت منطقی ، عمیق ، اسلامی و منطبق بر نیازهای دنیای اسلام و جامعه‌ی اسلامی است.

 

 

اسفندیار نعیمی جانشین سرپرست حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید طرحچی نیز درادامه از رویکردهای آن  پایگاه به منظور پیشبرد  اهداف مورد انتظار سخن گفت و با ارائه راهکار هایی درخصوص توسعه تعامل و تقویت عملکرد پایگاه بسیج ادارات  با حاضرین بحث و تبادل نظر کرد.

 

درادامه این نشست ضمن مروری بر مهمترین اقدامات پایگاه مقاومت بسیج حفاظت محیط زیست استان، از زحمات قاسم ظرفی فرمانده سابق پایگاه درحفاظت محیط زیست استان تقدیر و حسین خوش اندام با دریافت ابلاغ مربوطه ،رسما"عهده دار این مسئولیت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار