معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی مردم خیر ونیکوکار را در پرداخت صدقات وکمک های خیرخواهانه شان به استفاده از روش های نوین الکترونیکی توصیه کرد.
کد خبر: ۷۰۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 27 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، سلمان دانشور با بیان این مطلب اظهار کرد: این نهاد بر اساس طرح های خروج از سبک های سنتی و آماده شدن بستر استفاده از شیوه های نوین و الکترونیکی به منظور جهت سرعت بخشی به امور خدمت رسانی ودیگر مزایای روش های نوین بصورت گسترده در آن ورود پیدا کرده است.

وی مزیت های پرداخت صدقه با استفاده از شیوه های نوین را  شامل جلوگیری از تاخیر در پرداخت و توجه به امنیت درحمل ونقل و رفع  سرقت از صندوق ها، فرسوده نشدن اسکناس ها، کاهش بکارگیری نیروی انسانی و کمک به تسریع در هزینه کرد برای نیازمندان دانست.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نیکوکاران در 9 ماهه امسال از مجموع صدقات پرداختی به کمیته امداد فقط ۱/۵ درصد آن را با استفاده از شیوه های الکترونیکی واریز کرده اند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به آمار 1/5 درصدی جذب کمک ها از طریق روش های نوین والکترونیکی در 9ماهه امسال تصریح کرد: امیدوارم نیکوکاران استفاده از این شیوه ها  را جایگزین شیوه های سنتی کنند تا در امور کمک به نیازمندان شاهد سرعت بخشی بیشتر باشیم.

وی اعلام کرد: استفاده از شیوه های نوین الکترونیکی شامل پرداخت با من کارت، صدقه پیامکی، شماره گیری کد # 051 * 8877 *  ، نرم افزارهای مختلف نیکوکاری ودرگاه های پرداخت بانکی است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه در 9 ماهه امسال مردم خراسان رضوی بیش از 18 میلیارد و 330 میلیون تومان صدقات خود را با استفاده از شیوه های واریز سنتی به صندوق های صدقات، پرداخت حضوری و استفاده از شیوه های الکترونیکی اقدام کرده اند افزود: نیکوکاران با استفاده از شیوه های الکترونیکی 257 میلیون و 300 هزار تومان را به کمیته امداد خراسان رضوی پرداخت کرده اند.

دانشور به رشد 123 درصدی میزان پرداخت صدقه الکترونیکی در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال 96 اشاره کرد و ادامه داد: صدقه جمع آوری شده در 9 ماهه سال گذشته 115 میلیون و 300 هزار تومان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار