فرماندار خلیل آباد تاکید کرد؛
فرماندار خلیل آباد گفت: کمیته امداد با ایجاد توانمندسازی در بخش اشتغال زایی و کارآفرینی توانسته قدم های موثری را  در بخش کاهش فقر بردارد.
کد خبر: ۷۰۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 29 January 2019

به گزارش تابناک خراسان رضوی، مجتبی شاکری در جمع مسئولان محلی شهرستان اظهار کرد: کمیته امداد نهاد مقدس و مولود انقلاب اسلامی است که از ابتدای انقلاب خدمات بسیار زیادی در جهت محرومیت زدایی نسبت به جامعه هدف خود انجام داده است.

 وی با بیان اینکه کمیته امداد بسیار متفاوت از سالهای گذشته با رویکرد علمی و با ارائه آمار بسیار دقیق در مسائل فرهنگی، اقتصادی، مسکن، و حمایتی در حال تلاش برای کم کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، خاطرنشان کرد: افزایش مستمری افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی از اقدامات ارزشمند دولت بوده که به عنوان قدم موثری در جهت کاهش فقر محسوب می شود.

 شاکری با تأکید بر اینکه دولت در تمام زمینه ها در کنار مردم خواهد بود، افزود: رسالت کمیته امداد ریشه در آموزه های دینی ما دارد و دستگیری از افراد محروم، نیازمند و افرادی که دچار مشکل اقتصادی شده اند از جمله رسالت های مهم کمیته امداد است. 

فرماندار خلیل آباد ادامه داد: توانمندسازی خانواده های مجموعه کمیته امداد و بهزیستی به ویژه در حوزه اشتغال از جمله اهداف دولت و کمیته امداد است چون اشتغال به عنوان یک جهاد مقدس محسوب می شود و می تواند ما را در برابر بسیاری از آسیب ها حفظ کند و پشتوانه محکمی در بخش اقتصاد است.

شاکری با اشاره به اینکه ساخت و مقام سازی مسکن روستایی و شهری اقدام بسیار ارزشمندی است که کمیته امداد به آن ورود پیدا کرده است، اعلام کرد: مقام سازی منازل مسکونی در خلیل آباد با توجه به اینکه شهرستان بر روی گسل بزرگی قرار دارد، بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه شهرستانخلیل آباد به عنوان اجرای طرح آزمایشی مقاوم سازی مسکن مددجویان انتخاب شده است ادامه داد: خانواده های تحت حمایت باید همراهی لازم برای مقاوم سازی منازل مسکونی خود داشته باشند تا سرپناه مطمئنی را برای خود بسازند.

وی با تأکید بر اینکه دهیاران، شوراهای اسلامی و خادمین مردم در کمیته امداد بدانند که فرصت خدمت بسیار محدود است و باید آن را غنیمت بدانند، یادآور شد: هر مشکل و گره ای فقط به دست خداوند باز خواهد شد و چه بهتر که در این بخش کارکنان کمیته امداد و مسئولان واسطه امور خیر باشند و این فرصت بهترین زمان برای تمام مسئولان و مدیران به ویژه در کمیته امداد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار