حضور هروه رنار در کنار ابراهیم شکوری، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال و امیررضا خادم شایعات زیادی را درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران به وجود آورده است.
کد خبر: ۷۰۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 29 January 2019

سرمربی تیم ملی مراکش بازی امروز ایران و ژاپن را در ورزشگاه هزاع بن زاید تماشا کرد. هروه رنار فرانسوی و 50 ساله که در جام جهانی سرمربی تیم ملی مراکش بود و مقابل ایران هم قرار گرفت، اکنون در العین حضور دارد و به نظر می رسد جانشین زوران مامیچ در تیم بنفش پوش اماراتی خواهد بود.

 با این حال حضور او در ورزشگاه هزاع بن زاید و تماشای بازی ایران در کنار ابراهیم شکوری نایب رییس فدراسیون فوتبال و امیررضا خادم معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان باعث شده تا شایعات مختلفی درباره رنار به وجود بیاید.

 

پس از شکست ایران مقابل ژاپن و حذف از جام ملت های آسیا، کارلوس کی روش به صورت تلویحی با فوتبال ایران خداحافظی کرد و از طرفی فضا نیز برای تداوم کار او در تیم ملی ایران فراهم نیست. باتوجه به این شرایط، شایعات درباره سرمربی آینده ایران از همین حالا به وجود آمده و این تصویر نیز شایعات را بیشتر می کند.

 

رنار فرانسوی سابقه مربیگری در مراکش، الجزایر، ساحل عاج و... را دارد و با تیم های زامبیا و ساحل عاج قهرمان جام ملت های آفریقا شده است.

 

او در جام جهانی 2018 سرمربی مراکش بود و در بازی اول برابر ایران علی رغم نمایش خوب تیمش شکست را پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار