جشنواره عکس ورزشی انقلاب با موضوع حضور پهلوانان، مربیان، داوران، مدیران ورزشی و پیشکسوتان ورزشی استان در راهپیمایی‌های اول انقلاب علیه رژیم طاغوت، حضور پهلوانان و پیشکسوتان ورزشی در هشت سال جنگ تحمیلی، حضور ورزشکاران و پهلوانان مازندرانی در صحنه‌های انقلابی است.
کد خبر: ۷۱۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 01 February 2019

 به گزارش تابناک مازندران، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های «چله ورزشی انقلاب» در مازندران، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، جشنواره عکس ورزشی انقلاب در استان اجرا می‌شود.

صاحب نجفی در ادامه با بیان اینکه جشنواره «عکس ورزشی انقلاب» از 10 بهمن‌ماه آغاز و تا ۲۵ بهمن ادامه دارد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر خود را به شماره تلفن همراه 09372665200 در پیام‌رسان سروش و یا تلگرام در مدت زمان تعیین شده ارسال کنند.

شروع جشنواره عکس ورزشی انقلاب در مازندران
 

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا  در ادامه اظهار کرد: جشنواره عکس ورزشی انقلاب با موضوع حضور پهلوانان، مربیان، داوران، مدیران ورزشی و پیشکسوتان ورزشی استان در راهپیمایی‌های اول انقلاب علیه رژیم طاغوت، حضور پهلوانان و پیشکسوتان ورزشی در هشت سال جنگ تحمیلی، حضور ورزشکاران و پهلوانان مازندرانی در صحنه‌های انقلابی مانند راهپیمایی 22بهمن، روز قدس و 9دی، حضور ورزشکاران مازندرانی پای صندوق‌های رأی، خدمات‌رسانی ورزشکاران و پهلوانان مازندرانی به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان نقاط مختلف کشور، حضور ورزشکاران و پهلوانان ورزشی مازندران در راهیان نور و اردوهای جهادی بسیج، کمک پهلوانان و ورزشکاران مازندرانی به محرومان و حضور در مناطق آسیب‌پذیر و محروم استان، حمایت ورزشکاران و پهلوانان مازندرانی از مردم مظلوم سوریه، فلسطین و یمن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد ارسال تصاویر مرتبط با موضوعات جشنواره هیچ‌گونه محدودیتی ندارد، گفت: تصاویر باید مربوط به ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی مازندران از ابتدای انقلاب تا بهمن سال 1397 باشد.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در پایان گفت: به نفرات برتر جشنواره «عکس ورزشی انقلاب» هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار