طی عقد تفاهم نامه شهرداری با اداره کل پست صورت پذیرفت؛
مدیر کل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد گفت: شهروندان می توانند از این پس با مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت و دفاتر پست دولتی از ارائه خدمات عوارض کسب و پیشه، نوسازی و خودرو بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۷۱۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 02 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمود برهانی با اعلام این خبر عنوان کرد: تعدد درخواست های شهروندان در خصوص تسهیل شرایط پرداخت عوارض کسب و پیشه، نوسازی و خودرو امری بود که شهرداری مشهد را برآن داشت تا طی جلسات مشترک با نمایندگان اداره کل پست، اقدام به عقد تفاهم‌نامه ای در خصوص ارائه خدمات پرداخت عوارض در شعب پستی نماید.

وی در ادامه افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه امکان جدیدی است که در راستای مدیریت یکپارچه شهری، تعامل با دیگر دستگاه های دولتی، تسهیل شرایط پرداخت برای شهروندان وافزایش وصول درآمدهای شهرداری صورت پذیرفته، از این رو شهروندان می توانند با مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت و دفاتر پست دولتی با اخذ فیش چاپی، عوارض مرتبط با کسب و پیشه، نوسازی و خودرو را پرداخت نمایند. 

برهانی به دیگر خدمت شهرداری مشهد در تسهیل امور پرداخت عوارض اشاره کرد و بیان داشت: در راستای کاهش زمان و صرفه جویی در هزینه‌ها، شهرداری مشهد سامانه پرداخت عوارض شهرداری را به آدرس اینترنتی  www.avarez.mashhad.ir  ایجاد نموده است که مودیان از طریق این سامانه می توانند برای جلوگیری از تعلیق جرایم دیر کرد عوارض مربوطه را پرداخت و از خدماتی چون اطلاعات سوابق پرداختی، میزان بدهی و پرداخت عوارض بهره مند شوند. این در حالی است که در سال جاری توزیع حجمی قبوض نوسازی و کسب و پیشه صورت نمی پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار