معاون امور اداری و مالی شهردار مشهد:
معاون امور اداری و مالی شهردار مشهد گفت: در دوره پنجم مدیریت شهری مشهد ۵ هزار قرارداد جدید را منعقد خواهیم کرد که تاکنون ۲۵۰۰ مورد آن انجام شده و ۱۵۰۰ مورد دیگر تا پایان امسال منعقد می‌شود.
کد خبر: ۷۱۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 05 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، رضا خواجه‌نائینی در چهاردهمین نشست کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران، اظهار داشت: در شورای پنجم مشهد چند اتفاق خوب در حوزه مدیریت شهری بود و لایحه‌ای نبود که با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد همراه نباشد و خوشبختانه تیم اقتصادی شهردار مشهد که تیمی تخصصی و حرفه‌ای بوده به‌خوبی در مسیر توسعه و درآمدزایی شهری گام برداشته است.

وی افزود: ارزش ریالی پروژه‌های شهری که ۱۶ مورد بود بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان بود که با مدیریت ضعیف دوره قبل اوج بی‌اعتمادی ایجاد شده بود و با بازگرداندن اعتماد مردمی ۳۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد جدید داشتیم که شامل پارک ۱۰۰ هکتاری، تصفیه‌خانه BOT، توسعه مجموعه‌های فناورانه و غیره بوده است.

معاون امور اداری و مالی شهردار مشهد با بیان اینکه در دوره پنجم مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای در حوزه مسکن و پروژه‌های عمرانی شهری شده است، خاطرنشان کرد: از دوره اول تا چهارم شورای اسلامی شهر مشهد ۴ قرارداد منعقد شده بود که اکثر آن‌ها بلاتکلیف بود و ۲۵۰۰ مورد آن در دوره پنجم افتتاح شده است و در این دوره ۵ هزار قرارداد جدید را منعقد خواهیم کرد که تاکنون ۲۵۰۰ مورد آن انجام شده و ۱۵۰۰ مورد دیگر تا پایان امسال منعقد می‌شود.

خواجه‌نائینی تصریح کرد: در حوزه‌ پارکینگ‌های شهری به‌طور جد وارد شده‌ایم و ساخت ۲ هزار پارکینگ در دستور کار قرار گرفته که یک مورد آن در پارک ملت با ظرفیت ۸۰۰ خودرو بوده است و در بحث اوراق‌ها هم بیش از ۶ هزار اوراق منتشر شده و تاکنون ۲۶۰۰ میلیارد تومان در این حوزه تامین مالی شده است.

وی تاکید کرد: موضوع اصلاح تبصره ۱۴ در بودجه ۹۷ در حالی تغییر کرد که دولت به‌شدت مخالف بود و با تلاش مدیران شهری کلان‌شهرها و پیگیری مستمر رسانه‌ها این کار انجام شد و بسیاری دیگر تبصره‌هایی که با نواقصی همراه بود و امر دریافت بودجه را هم سخت‌تر کرده بود برطرف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار