عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی:
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: ما در شرایطی که دولت پول و اعتبارات ندارد باید از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت ویژه داشته و فرش قرمز جلوی پای کسانی که در مسیر خدمت به مردم و ایجاد اشتغال و کمک در رفع بحران بیکاری می‌کنند پهن کنیم.
کد خبر: ۷۱۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 05 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی در مراسم افتتاح طرح توسعه مجتمع خدماتی و رفاهی بین‌راهی خطیب، اظهار داشت: حوزه راهداری منبع درآمدزایی ویژه برای توسعه شهرها و روستاها به‌خصوص مسیرهای بین‌راهی شهرهای زیارتی همچون مشهد بوده است و با توجه به گرانی سفرهای ریلی و هوایی، مردم بیشتر سفرهای جاده‌ای را انتخاب می‌کنند و ساخت و توسعه این مجمتع‌ها کمک بزرگی در سلامت مسافران و عدم ایجاد حوادث جاده‌ای در سفرهای برون‌شهری می‌کند.

وی افزود: ما در شرایطی که دولت پول و اعتبارات ندارد باید از سرمایه‌گذاری بخش  خصوصی حمایت ویژه بکنیم و فرش قرمز جلوی پای کسانی که در مسیر خدمت به مردم و ایجاد اشتغال و کمک در رفع بحران بیکاری می‌کنند پهن کنیم.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه ما همیشه قدردان تلاش‌ها و خدمات فعالان بخش خصوصی هستیم، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی هیچ انتظار و توقعی از دولت نداریم و تمام نگاهمان به فعالان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف همچون حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مسیر خدمت مطلوب، شایسته و در خورشان به زائر و مجاور امام رضا(ع) بوده است.

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: در خراسان رضوی فعالان بخش خصوصی به عنوان معین‌های حوزه اقتصادی استان معرفی شدند و از ظرفیت‌های ایران خودرو خراسان، واحدهای فعال در شهرک‌های صنعتی و دیگر مجموعه‌های فعال و خدوم در توسعه عرصه اقتصادی استان بهره‌مند خواهیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار