امام جمعه چرام : این حادثه بزرگ قرن، یکى از استوارترین رژیم‏ هاى وابسته را ریشه‏ کن ساخت و در کشور ایران، با اهمیتى که از نظر استراتژیکى و اقتصادى براى قدرت‏هاى بزرگ جهان داشت، تحول سیاسى بزرگى به‏ وجود آورد و یک بار دیگر اسلام به‏ عنوان قدرت تعیین ‏کننده در جهان مطرح شد.
کد خبر: ۷۱۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 08 February 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمداز چرام ، حجت‌الاسلام سید نورالله افشارامام جمعه چرام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد: ۲۲ بهمن و پیروزى انقلاب اسلامى در ایران، حادثه مهم و حیرت ‏انگیزى براى جهانیان بود. 
خطیب جمعه چرام گفت:این حادثه بزرگ قرن، از یک‏سو معادلات سیاسى استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعمارى جهان بر هم زد و از سوى دیگر، یکى از استوارترین رژیم‏ هاى وابسته را ریشه‏ کن ساخت و در کشور ایران، با اهمیتى که از نظر استراتژیکى و اقتصادى براى قدرت‏هاى بزرگ جهان داشت، تحول سیاسى بزرگى به‏ وجود آورد و یک بار دیگر اسلام به‏ عنوان قدرت تعیین ‏کننده در جهان مطرح شد.
حجت الاسلام افشارافزود:انقلاب اسلامی موجى از وحشت و اضطراب را در دل‏هاى جهان خواران پدید آورد که آثار آن ‏را امروز با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامى، در جاى جاى جهان از غرب آسیا گرفته تا قلب اروپا و آمریکاى لاتین شاهد هستیم.
وی بیان کرد:حرکت بیدارى ملت‏ها که متاثر از انقلاب اسلامى در طول این ۴۰ سال آغاز شد، بر اهمیت پاسداشت همیشگى و هر ساله از انقلاب با حضور در راهپیمایى ۲۲ بهمن افزوده است چراکه ملت‏ هایى که استقلال‏ خواهى خود را با الگوگیرى از انقلاب اسلامى ملت ایران آغاز کرده، چشم به ما دوخته‏ اند.
امام جمعه چرام گفت:اگر تا دیروز حضور ملت ما براى دلگرمى ملت فلسطین و لبنان بود، امروز چشم ملت‏هاى یمن، عراق، سوریه، مصر، لیبى، تونس، بحرین و… به مادوخته شده است، به عبارت دیگر، ۲۲ بهمن براى آن‏ها بزرگ‏ترین سرمایه معنوى است، ما هر سال در چنین مناسبت‏ هایى شاهد خط و نشان کشیدن‏ هاى دشمنان اسلام و کشورهاى غربى هستیم.
دکترافشاربیان کرد: اتحادیه اروپا نیز در کنار آمریکا با انتشار بیانیه، هشدارهایى را در زمینه فعالیت‏هاى موشکى ایران داشته ‏اند که نشان از همسویى کامل آن‏ها با اروپا دارد، در این شرایط، حضور گسترده ‏تر ملت ایران در راهپیمایى ۲۲ بهمن امسال بیشتر ضرورت پیدا می ‏کند.
وی خاطرنشان کرد: امریکا واروپا بدانند مردم در جمهوری اسلامی راه مبارزه با استکبار را شناخته اند وبا تمام مشکلات اقتصادی لحظه ای از مبارزه با دشمن دریغ نکرده و چهار روز دیگر در جشن انقلاب تجلی قدرت خویش را نشان خواهند داد وپوزه ی بدخواهان انقلاب را به خاک خواهندکشید.
 
امام جمعه چرام اظهارداشت :با وجود همه تهدیدها و خط و نشان کشیدن ‏ها، ملت ما به‏ مثابه این فراز ازجمله شهید مظلوم بهشتى، است که فرمودند: ملت ما شیشه است که اگر شکسته شود، برنده ‏تر می شود.
 
وی بیان کرد:ما به خاطر اسلام، انقلاب مان را حمایت می کنیم وبا شکوه هرچه تمام تر در جشن چهل سالگی انقلاب حضور پیدا می کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار