کد خبر: ۷۱۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 10 February 2019

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: رهبر انقلاب تاکید دارند که جوانان حق تبیین مسائل سیاسی را دارند و انجام حرکاتی در انظارعمومی از قبیل یقه گیری،پرتاب کفش و اینگونه مسائل را نمی پذیرند.

 

جواد کریمی قدوسی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش در رابطه با لزوم ایجاد وحدت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در بین سیاسیون کشور گفت: در این چهل سال اخیر ملت ایران که صاحبان اصلی این کشورهستند؛ میدان دار راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بودند و راس این حرکت هم چهره تابناک شهدا انقلاب اسلامی می درخشد.

مهم ترین آرمان این ملت پیاده شدن احکام الهی است

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن روز تجلی ملت ایران است که مهم ترین آرمان این ملت پیاده شدن احکام الهی است و این بزرگترین رسالتی است که انقلاب اسلامی همیشه آن را مد نظر داشته است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طول این چهل سال اخیر بعضی از حوادث داخلی از قبیل جنگ تحمیلی راهپیمایی ۲۲ بهمن را تحت شعاع قرار می داد و این به گونه ای بوده است که ملت ایران در این روز شاهد تهدید پرتاب موشک ها از سوی رژیم بعث عراق و همچنین تهدیدهای منافقین به ترور در این روزبودند اما این طرح اینگونه مسائل کوچکترین تاثیری بر اراده مردم نداشتند.

رهبری انقلاب جنجال آفرینی و رفتارهای اینچنینی را قبول ندارند

کریمی قدوسی اظهار کرد: در این سالها ی اخیرهم مسائل سیاسی از قبیل فتنه ۸۸ و همچنین مسائلی مثل برجام و مذاکرات هسته ای و موضوعاتی در این راستا سبب برانگیختگی جوانان انقلابی بوده است؛بعضا مشاهده شده که نسبت به بعضی از این افراد که در حال حاضر در جایگاه های قانونی هستند و در راهپیمایی حضور پیدا می کردند اعتراضات و شعارهایی داده می شد.

نماینده مردم مشهد به فرمایشات رهبری در رابطه با لزوم وحدت در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و تاکید کرد: معتقدم رهبری انقلاب جنجال آفرینی و رفتارهای اینچنینی را قبول ندارند و بارها از زبان ایشان شنیده ایم که رفتار اسلامی و عاقلانه را توصیه می کنند و در عین حال از اظهار نظر کسی هم جلو گیری نمی کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت ملی و رمز پیروزی ملت هم ایجاد همبستگی است

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: رهبر انقلاب تاکید دارند که مردم جوانان حق تبیین مسائل سیاسی را دارند و انجام حرکاتی در انظارعمومی از قبیل یقه گیری،پرتاب کفش و اینگونه مسائل را نمی پذیرند.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت ملی و رمز پیروزی ملت هم ایجاد همبستگی است و معتقدم در این روز ملت ایران سیلی محکمی به استکبار جهانی به ویژه آمریکا خواهد زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار