تولیت آستان قدس رضوی خبرداد؛
تولیت آستان قدس رضوی گفت: وظیفه آستان قدس رضوی خدمت رسانی به زائران، انجام کار فرهنگی و تسهیل امر زیارت بوده و در این راستا شبکه خادمیاران رضوی با هدف خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم شکل گرفته است. 
کد خبر: ۷۱۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 10 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیان این مطلب اظهارکرد: سفر سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی به مشهد  راه اندازی مرکز ملی ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار کرده است و این سامانه باید به نماد پاسخگویی همه بخش‌های آستان قدس رضوی تبدیل شود.

 

وی افزود: هدف آستان قدس رضوی از راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی انجام یک کار نمادین نبوده و اگر مردم در ارتباط با شیوه اداره موقوفات و خدمت‌رسانی در حرم مطهر رضوی، انتقادی مطرح کردند باید به مدیران منتقل و پیگیری شود.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشنهادات اعلام شده از سوی زائران به مرکز ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی باید در یک بانک جامع گردآوری شده و مورد استفاده معاونت های مختلف قرار گیرد. 

 

رئیسی در ادامه تصریح کرد: پروژه احداث صحن رضوان درحال انجام است و به دلیل مسقف بودن آن، امکان برگزاری نماز جمعه مشهد و حضور میلیونی زائران در مناسبت‌های مختلف وجود دارد. 

 

وی خاطرنشان کرد:  وظیفه آستان قدس رضوی خدمت رسانی به زائران، انجام کار فرهنگی و تسهیل امر زیارت بوده و در این راستا شبکه خادمیاران رضوی با هدف خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم شکل گرفته است. 

 

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: در مناطقی از زابل به دلیل شدت محرومیت، مردم در حال ترک منطقه بودند، اما با فراهم شدن زمینه زراعت در ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی و راه اندازی دامداری مکانیزه از سوی آستان قدس رضوی از مهاجرت مردم جلوگیری شد. همچنین در کرمان هم با لایروبی قنوات و راه اندازی مجتمع‌های چندمنظوره فرهنگی و رفاهی اقدامات خوبی به انجام رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار