نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما در انقلابمان ماهیت استکبار جهانی و نظام سلطه آمریکا را به جهانیان نشان دادیم گفت: ما آمریکا را به چالش کشیدیم آمریکایی می‌خواست که جهان را در حد یک روستا کوچک کند و خودش کدخدایش باشد.
کد خبر: ۷۱۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷ 11 February 2019
محمد‌مهدی مفتح با تاکید بر اینکه ما در انقلابمان ماهیت استکبار جهانی و نظام سلطه آمریکا را به جهانیان نشان دادیم گفت: ما آمریکا را به چالش کشیدیم آمریکایی می‌خواست که جهان را در حد یک روستا کوچک کند و خودش کدخدایش باشد.

به گزارش فارس، مفتح در جمع راهپیمایان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با اشاره به اینکه در انقلاب به استعداد‌ها فرصت رشد داده شد و جوانان عزیز ما توانمندی‌هایشان را به صحنه آوردند اظهار کرد: اجازه رشد و شکوفایی استعداد‌ها در نظام‌های وابسته، چون طاغوت داده نمی‌شد چراکه این نظام‌ها می‌خواهند همیشه تحت سلطه استکبار کشور‌های بزرگ و ابرقدرت‌ها باشند.

وی با بیان اینکه نتیجه رشد استعداد‌ها این ملت را می‌توان در حوزه‌هایی نظیر پزشکی، صنعت، تولید و... دید افزود: جوانان عزیز ما با فرصت رشدی که انقلاب اسلامی به آن‌ها داد شکوه و عزت آفریدند که نمونه آن رشد چشمگیر حوزه دفاعی با وجود همه تحریم‌ها علیه این صنعت بود.

وی افزود: آمریکا نمی‌تواند کینه‌اش را نسبت به نظام انقلاب اسلامی پنهان کند بنابراین می‌گفت که انقلاب ایران چهل سالگی‌اش را نمی‌بیند، اما ما آن را به چالش کشیدیم.

مفتح بیان کرد: امروز می‌بینیم به کوری چشم دشمنان انقلاب مردم عزیز ایران باشکوه و اقتدار در جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

وی تاکید کرد: ملت ایران با مقاومت خود اعلام کرد که آمریکا بی‌رحم، عهدشکن، ظالم و غیر قابل اعتماد است و هر کجا پای بگذارد فقط خرابی و ویرانی به جای می‌گذارد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با خوشحالی می‌گوید این تحریم‌ها علیه ایران در تاریخ سابقه ندارد، اما مطمئن باشند با شکست مواجه خواهند شد اظهار کرد: استکبار و دست‌نشانده‌های آن از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود را علیه ملت و نظام مقدس ما با ترورها، هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی و امروز هم با تحریم اقتصادی نشان داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در صحنه اقتصاد مشکلات متعددی داریم که طبیعتا تحریم ظالمانه آمریکا، عدم همکاری اتحادیه اروپا در ایجاد مشکلات اقتصادی کشور ما نقش قابل توجهی دارد گفت: مردم فداکار و همیشه در صحنه ما منتظر اقدامات و تصمیمات مسؤولان هستند تا با تدبیر درست وضعیت اقتصادی کشور را مدیریت کنند و فشار گرانی و تورم را از سر مردم بردارند.

مفتح با بیان اینکه بسیاری از گرانی‌ها و نابسامانی‌های اقتصادی با تدبیر درست و قاطع قابل حل است افزود: قاطعیت در برخورد با متخلفان، مقابله با حقوق‌ها و املاک نجومی، کنترل بازار، برخورد با محتکران، جلوگیری از گرانی‌های افسارگسیخته، ایجاد پوشش و حمایت لازم از اقشار آسیب‌پذیر، جلوگیری از گران شدن خدمات و کالا‌ها مسائلی هستند که با قاطعیت مسؤولان باید انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه هر مسؤولی باید در کشور در مقابل این حضور یکپارچه ملت غیور و عزیز ایران وظیفه خود را به درستی انجام دهد بیان کرد: بنده به عنوان نماینده شما در هر کجا که زمینه‌اش در مجلس پیش آید تلاش می‌کنم در این راستا اقدامات لازم را انجام دهم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای حل وضعیت اقتصادی کشور و جلوگیری از بالا رفتن قیمت‌ها در کمیسیون ورود کردیم و کمیسیون تلفیق این مهم را تصویب کرده است.

وی با بیان اینکه بیکاری مشکل بزرگی است که همه جوانان ما در کشور با آن درگیر هستند بر فرموده رهبری مبنی بر اینکه «وضعیت کشور تنها با روحیه انقلابی و جهادی قابل سامان یافتن است» تاکید کرد: قطعا با روحیه جهادی و انقلابی مشکلات حل خواهند شد.

مفتح در خصوص خدمات انقلاب در تویسرکان با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اثری از زیرساخت‌هایی نظیر آب، برق، گاز و راه در این شهرستان به ویژه در روستا‌ها نبود بیان کرد: امروز در شهرستان همه راه‌های تویسرکان آسفالت است و از نعمت گاز، آب شرب بهداشتی، برق برخورداریم.

وی با بیان اینکه در زمان طاغوت فقط شهر‌های خاص از خدمات بهره‌مند بودند از بهسازی ۶۵ روستای تویسرکان بعد از انقلاب خبر داد و افزود: چهارخطه تویسرکان به کنگاور و تویسرکان به جوکار در دست اجراست.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره‌برداری از سد سرابی و فعالیت پروژه‌های خط انتقال آب از این سد به شهر‌های تویسرکان و سرکان و تصفیه‌خانه این سد گفت: سد خرم‌رود نیز توسط بخش خصوصی با کار ۲۵۰ نفر در حال اجراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار