استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۱۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 12 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، علی رضا رزم حسینی در این پیام گفت: لازم می‌دانم از مردم آگاه استان به دلیل حضور باشکوه و گسترده‌ی آنان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدر دانی کنم.

 

 

متن کامل پیام به شرح زیر است:

 

 

بسمه تعالی

 

 

حضور غرور آفرین مردم انقلابی و شریف استان در مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ثابت کرد که ایران اسلامی برای همیشه تاریخ و تا ظهور منجی عالم بشریت دست از حمایت انقلاب اسلامی و تلاش خود در راستای تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا عزیز و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر نخواهد داشت.

 

 

این حضور خود جوش، و مردمی، روشنی بخش قلب رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) بوده و خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید را در خدمت صادقانه و بی منت مصمم‌تر کرده است.

 

 

مراسم راهپیمایی چهلمین طلوع فجر انقلاب با حضور گسترده مردم متعهد و ولایتمدار استان و در نمایی یکپارچه با ملت سربلند ایران، فرصتی بود تا ابهت و صلابت مردم آزاده‌ی ایران اسلامی به رخ منادیان اسلام هراسی کشیده شود آن هم در شرایطی که هجمه گسترده تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام اسلامی شدت یافته است.

 

 

اینجانب برخود لازم می‌دانم از مردم همیشه در صحنه استان به دلیل حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدر دانی و تشکر نمایم و بی شک این همراهی چهل ساله بار سنگینی بر دوش مسوولان و خدمتگذاران به این مردم بی نظیر و انقلابی نهاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار