حجت الاسلام ماندگاری: 
حجت الاسلام ماندگاری گفت: کسانی که در انتخابات سال 88 رأی نیاوردند  روح خود را تعالی نبخشیده و در معادلاتشان دنیا را مد نظر قرار دادند.
کد خبر: ۷۱۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 12 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری در برنامه فرصت عاشقی از مجموعه برنامه های فرهنگی آموزشی بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفرتابهشت گفت: کسانی که در انتخابات سال 88 رأی نیاوردند و برای مدتی آرامش را از مردم و مملکت سلب کردند؛ روح خود را تعالی نبخشیده و در معادلاتشان دنیا را مد نظر قرار دادند.

 

  وی در ادامه تاکید کرد: اگر در مسیر زندگی شخصی و کاری خود مدال آور و برنده نشدید مشکل خود را به انقلاب و اسلام نسبت ندهید بلکه ملاک های زندگی درست را انتخاب کنید و همواره در انتخاب های خود، خوشنودی و جلب محبت خدا را سرلوحه کارتان قرار دهید.

 

ماندگاری تصریح کرد: در هر سیستمی اگر تعداد قبولی‎ها بیشتر از مردودی ها باشد، نشان دهنده این است که آن سیستم به درستی عمل کرده است؛ مانند انقلاب پیامبر(ص) که مدال آورانی چون بلال ، ابوذر و سلمان فارسی را در سینه خود داشت؛ مدال آوران انقلاب اسلامی هم 232000 شهید، تعداد بیشماری جانباز، مفقودالاثرها، جهادگران و مجاهدانی هستند که باعث شدند در طول این چهل سال، انقلاب اسلامی زنده بماند و هنوز بعد از گذشت این همه سال 22 بهمنی پرشور و با صلابت را جهانیان  به چشم خود ببینند.

 

این کارشناس مذهبی با اشاره به این که انسان موجودی منفعت طلب است در تبیین معامله با خداوند و مخلوقاتش عنوان کرد: اگر انسان بخواهد در راه زندگی با غیر خداوند معامله کند دچار خسران خواهد شد بدین معنی که یا اصل سرمایه را از دست می دهد، یا سرمایه اش حفظ می شود و سود نمی برد یا اینکه در آن معامله کم سود میکند. 

 

حجت الاسلام ماندگاری رعایت سه اصل در نظام ارزشیابی معادلات انسان برای انجام یک معامله اصولی را ضروری دانست و ابراز کرد: اولین و مهمترین اصل این است که در زندگی خود با خداوند معامله کنیم، چون خداوند بی نهایت است و مخلوقاتش محدود و خداوند در معاملاتش بدون حساب می بخشد. دوم در معادلاتمان با قیامت معامله کنیم نه با دنیا و سوم اینکه در مسیر زندگی روح خودمان را تعالی ببخشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار