مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه بیمارستان تامین اجتماعی همدان جزو ۱۷ بیمارستان سازمان در هلدینگ گردشگری سلامت قرار گرفته است افزود: در سطح استان تنها چهار بیمارستان برای توریست‌درمانی گام برداشته‌اند.
کد خبر: ۷۱۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 12 February 2019
علیرضا صفری گفت: بیمارستان آتیه همدان جزو ۱۷ بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در هلدینگ گردشگری سلامت قرار دارد.

به گزارش فارس، صفری با بیان اینکه پیگیر اخذ مجوز توریست‌درمانی برای بیمارستان آتیه هستیم اظهار کرد: مسافرت برای کسب سلامتی یا گردشگری سلامت از اهدافی است که می‌تواند در گردشگر عزم سفر ایجاد کند.

وی با بیان اینکه یک توریست سلامت با مسافرت از محل زندگی خود می‌تواند از خدمات درمانی مقصد برای کسب سلامتی جسمی و روحی استفاده کند گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر توریست‌های زیادی از کشور‌های منطقه برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی و درمانی ایران به کشور ایران سفر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیمارستان آتیه تامین اجتماعی، بیمارستان خصوصی بوعلی و بیمارستان فرشچیان و بعثت دانشگاه علوم پزشکی در این راستا تلاش می‌کنند گفت: زیرساخت‌های لازم در بیمارستان آتیه فراهم شده و سایت این مرکز به دو زبان انگلیسی و فارسی تجهیز شده است.

صفری با اشاره به اینکه در نوبت ارزیابی مجدد هستیم تا مجوز فعالیت در حوزه توریست درمانی از دانشگاه علوم پزشکی اخذ شود خاطرنشان کرد: البته در حال حاضر از استان‌هایی توریست برای درمان پذیرش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه گروه هدف اقلیم خود مختار عراق و شهر‌های مرزی عراق هستند گفت: با توجه به نزدیکی که بین مذاهب ایران و عراق وجود دارد و نیز ظرفیت بخش ارتوپدی، چشم و زنان و زایمان بیمارستان آتیه، این موضوع در دست پیگیری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار