همایش ولایت با رویکرد مقابله با جریان‌های تکفیری با حضور فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) و ائمهٔ جمعه و جماعات استان خوزستان در مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ 13 February 2019

همایش ولایت با رویکرد مقابله با جریان‌های تکفیری با حضور فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) و ائمهٔ جمعه و جماعات استان خوزستان در مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد.

در این گردهمایی جریان‌های تکفیری به‌ویژه داعش و نقش حیاتی ایران در تحولات منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

 ما سنگربانان جبههٔ فرهنگی بایستی از باورهای خود دفاع کنیم

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان در این همایش با قدردانی از مردم بابت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: آمریکایی‌ها در حوزهٔ اقتصادی در تقابل با چین هستند و چالش دوم آن‌ها تقابل نظامی با روس‌هاست. و درنهایت چالش سوم آن‌ها که در بُعد فرهنگی و ایدئولوژی با آن درگیر هستند، انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) ادامه داد: کاری که آن‌ها انجام دادند یک اقدام از درون بود که به صورت جریان‌های تکفیری ما را وارد چالش کنند. البته یک بخش هم در جبههٔ فرهنگی بیرونی است که از مدت‌ها قبل در تلاش بوده‌اند.

وی اضافه کرد: ما سنگربانان جبههٔ فرهنگی بایستی به صورت یک جنگ فرهنگی تمام‌عیار همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، از باورهای خود دفاع کنیم.

 این مسیر برای انقلابیون بدون چالش نخواهد بود

آیت‌الله نجم الدین طبسی محقق و استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از این همایش با اشاره به ناامیدی جریان استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی گفت: در هر صورت این مسیر برای انقلابیون بدون چالش نخواهد بود اما می‌بایست بدانیم نباید از قافلهٔ خدمت‌گزاری جا بمانیم.

وی پس از بررسی نقش حیاتی امام خمینی (ره) در منطقه ادامه داد: با اینکه مشکلاتی در این راه وجود دارد اما نباید تبلیغات بر ما اثر کند و نسبت به آینده انقلاب ناامید شویم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: همایش ولایت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار