مسعود حیدری با بیان این که نهمین عصر شعر زمستانه با عنوان " جیر جیر برف تو را خبر می‌دهد" برگزار می‌شود، اظهار کرد: فراهم کردن بستری برای معرفی شاعران استان، شکوفا سازی استعداد‌های جوانان و نوجوانان در حوزه ادبیات و حفظ و ترویج زبان و ادبیات فارسی از جمله اهداف برگزاری و تداوم این برنامه بعد از ۹ سال است. 
کد خبر: ۷۱۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 14 February 2019
دبیر کل انجمن‌های ادبی استان همدان گفت: نهمین عصر شعر زمستانه با حضور دبیرکل انجمن‌های ادبی استان‌های کردستان و کرمانشاه، تنی چند از شاعران کشوری و شاعران و هنرمندان استان همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حیدری با بیان این که عصر شعر زمستانه دارای جایگاه ممتاز و ارزشمندی در بین شاعران و هنرمندان استان همدان است، افزود: از بین ۳۰۰ اثر که توسط کارگروه این برنامه مورد بررسی قرار گرفته، ۳۰ شعر از شاعران استان همدان با موضوع آزاد و در قالب‌های مختلف ادبی، شعر‌های خود را ارائه می‌دهند. 

وی با بیان این که نهمین عصر شعر زمستانه با عنوان " جیر جیر برف تو را خبر می‌دهد" برگزار می‌شود، اظهار کرد: فراهم کردن بستری برای معرفی شاعران استان، شکوفا سازی استعداد‌های جوانان و نوجوانان در حوزه ادبیات و حفظ و ترویج زبان و ادبیات فارسی از جمله اهداف برگزاری و تداوم این برنامه بعد از ۹ سال است. 

مسئول انجمن ادبی شهید آوینی تصریح کرد: طرح عصر شعر زمستانه در سال ۹۶ از طرف بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایران به عنوان برنامه‌ای خلاق و بومی برگزیده شد. 

حیدری اضافه کرد: این برنامه با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و سازمان فرهنگی شهرداری همدان برگزار می‌شود و اگر حمایت ارگان‌های فرهنگی هنری به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد یاری گر ما باشد، توانایی برگزاری برنامه در سطح کشوری را نیز داریم. 

دبیر کل انجمن‌های ادبی استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: نهمین عصر شعر زمستانه انجمن ادبی شهید آوینی در روز ۲۵ بهمن ماه در ساعت ۱۴:۴۵ در تالار فجر برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار