دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی در جاده خاش – زاهدان، از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان خواست با همکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با عوامل این حادثه برخورد کند.
کد خبر: ۷۱۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 14 February 2019

تابناک رضوی به نقل از خرداد: متن پیام حجت الاسلام منتظری در این باره به شرح زیر است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّیٰ لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ

 

 

حادثه شهادت تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظان و نگهبانان امنیت و مرزهای کشور بودند، در پی یک حرکت جنایتکارانه تروریستی به وقوع پیوست.

 

 

این اقدام جنایتکارانه پس از راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم و همزمان با نشست سردمداران کفر و نفاق و مزدوران آنان در ورشو، نشاندهنده بغض و کینه و دشمنی استکبار از حضور حماسی مردم می‌باشد و از یک سو موجب تأثر و تأسف و از سوی دیگر وجود چنین جوانان از خود گذشته و جان بر کفی در مقابل توطئه‌های دشمن، موجب مباهات است.

 

 

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این عزیزان به رهبر معظم انقلاب فرماندهی کل قوا، خانواده‌های شهدای عزیز و مرد غیور سیستان و بلوچستان و همه همسنگران آنان، از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان مجدانه می‌خواهم که با همکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی موضوع را پیگیری و برابر با مقررات با عوامل مستقیم و غیرمستقیم این حادثه تروریستی برخورد و اقتدار نظام را در مواجهه این حوادث به دشمن نشان دهند.

 

 

محمد جعفر منتظری

 

 

دادستان کل کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار