رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر خواستار شد:
رئیس کمیسیون اقتصادی، ‌سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شورای اسلامی شهر مشهد گفت: استفاده از فرصت‌ها و مزیت‌های موجود در سکونتگاه های روستایی حاشیه حریم شهر مشهد، راهکار عملی ساماندهی این مناطق در کوتاه مدت است.
کد خبر: ۷۱۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 16 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، احمد نوروزی با بیان اینکه هر یک از این روستاها دارای موقعیت و امکانات متمایزی است، اظهار کرد: در این روستاها به اقتضای پتانسیل آن می‌توان مجتمع‌های تولیدی، دامپروری، کشاورزی، توسعه گلخانه‌ها و کشت گیاهان زینتی، ایجاد مجموعه‌های گردشگری، تفریحی، آموزشی و غیره از اراضی موجود استفاده مطلوب کرد.

 

شهردار اسبق مشهد ادامه داد: با ایجاد انتفاع اقتصادی برای مالکان اراضی این مناطق، علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای ساکنان، از تغییر کاربری زمین‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز نیز جلوگیری خواهد شد.

 

وی بر ضرورت به رسمیت شناختن روستاهای حاشیه حریم تاکید کرد.

 

عضو کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مهم‌ترین نکته این است که برای این روستاها به‌عنوان مجموعه‌ای که افراد زیادی درون آن زندگی می‌کنند، طرح و برنامه‌هایی در جهت بهبود شرایط زندگی به اجرا درآورده و به منظور بازدهی حداکثری آن، تمامی امکانات و تلاش خود را به کار گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار