رئیس بنیاد نخبگان خوزستان:
رئیس بنیاد نخبگان خوزستان گفت: تقدیر از بزرگان به نوعی موجب تحکیم و تقویت هویت فرهنگی می‌شود.
کد خبر: ۷۱۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 18 February 2019

علی‌حسین صابری در مراسم نکوداشت دکتر تقی رازی و دکتر سید کاظم علوی‌فاضل، از نخبگان خوزستانی که امروز، دوشنبه (29 بهمن‌ماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تقدیر از بزرگان به نوعی موجب تحکیم و تقویت هویت فرهنگی می‌شود. در راستای همین هدف یکی از وظایف بنیاد نخبگان، تکریم بزرگان است.

وی افزود: هدف ما از این کار الگوسازی از این بزرگان است. وقتی فردی با استعداد بالا و با تلاش زیاد به سطح بالای علمی می‌رسد و در دانشگاه‌های معتبر تحصیل می‌کند و بعد در طول یک دوران، تجربه موفق کاری و اثرگذاری را از خود به جا می‌گذارد، نشان می‌دهد که این فرد یک سرمایه انسانی و اجتماعی بزرگ است. بی انصافی است اگر بعد از بازنشستگی و کهولت سن و کناره‌گیری از کار، آن‌ها را فراموش کنیم.

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان گفت: این سرمایه باید محفوظ بماند و مستند شود. می‌بینیم که کشورهای همسایه بزرگان ادبیات فارسی و دانشمندان را به نفع خود مصادره می‌کنند چراکه ارزش سرمایه‌های نمادین در سرمایه اجتماعی بسیار بالا است. در خوزستان زنان و مردان بزرگ و صاحب نام کم نیستند. انتخاب بین این افراد نیز ساده نیست. هر کدام از این افراد می توانند به عوان یک الگو و ارزش مطرح شوند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: علی حسین صابری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار