معاون وزیر تعاون:
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه هم اکنون صندوق بازنشستگی، یک میلیون و ۴۲۱ هزار نفر بازنشسته را تحت پوشش خود دارد گفت: ماهانه ۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان به بازنشستگان حقوق پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۷۱۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 21 February 2019

جمشید تقی زاده چهارشنبه شب در دیدار با امام جمعه یزد اظهار داشت: در یک سال و نیم آینده، ممکن است که ۵۵۰ هزار نفر به آن اضافه شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: علی رغم تمام تلاش‌هایی که صورت گرفته و دولت نیز پشتیبانی از بازنشستگان را مد نظر دارد، ۹۵.۵ درصد ذی‌نفعان ما زیر ۳ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند به این معنا که حقوق این افراد کم است و بیشتر باید به آن‌ها بها داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه در شرکت‌هایی که زیر نظرمان است، اولویت استخدام را به فرزندان بازنشستگان دادیم گفت: ما در صندوق بازنشستگی سعی داریم که به صورت کامل با فساد مقابله کنیم و نمی‌توان گفت که با کل

فساد می‌توان مقابله کرد، ولی ساختار مقابله با فساد را ایجاد کردیم تا بتوانیم در این زمینه فعالیت‌های اثربخشی را اجرا کنیم.
وی تصریح کرد: سعی داریم که به موقع حقوق‌ها را پرداخت کنیم و عیدی‌های این عزیزان را به نیز به موقع بپردازیم که بتوانند از آن استفاده کنند.

تقی زاده یکی از شعار‌های صندوق بازنشستگی را خارج شدن افراد بازنشسته از منازل عنوان و تصریح کرد: افراد اگر بخواهند پس از اینکه بازنشسته شدند در منازل بمانند با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌شوند، به همین دلیل سعی کردیم با برپایی خانه‌های امید در استان‌ها و همچنین اجرای برنامه‌های مختلف برای این افراد آن‌ها از منازل خارج کنیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان اینکه زمینه ورزش را برای افراد بازنشسته فراهم آوردیم گفت: این قشر نیاز بسیاری به ورزش دارند که در سنین بالاتر با مشکل روبه‌رو نشوند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور در پایان با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: در این روز حماسی، بازنشستگان با خانواده‌هایشان بسیار خوب حضور پیدا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار