رئیس منابع طبیعی شهرستان مهریز با اشاره به اجرای هفت برنامه ویژه هفته منابع طبیعی گفت: ده هزار اصله نهال از درختان مختلف در ادارات این شهرستان توزیع می‌شود.است.
کد خبر: ۷۲۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 06 March 2019

علی باقری رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز از اجرای هفت ویژه برنامه در هفته منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد و گفت: از امروز به تعداد هر یک نفر پنج اصله درخت از نوع زبان گنجشک، سنجد، اقاقیا بین مردم به صورت رایگان توزیع می شود.

وی افزود: ۱۰ هزار اصله نهال از درختان مختلف در ادارات، مدارس، میعاد گاه نماز جمعه و همچنین از ساعت ۹صبح لغایت ۱۲ ظهر در همین اداره از امروز تا ۲۱اسفند ماه توزیع می‌شود.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز ادامه داد: از دیگر برنامه‌های هفته منابع طبیعی غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با مسولان و ائمه جماعات، خانواده‌های شهدا جانبازان و مستمندان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری تنیس روی میز و است.

باقری ادامه داد: در یک سال گذشته ۱۱۰همیار طبیعت با آموزش‌های لازم کارت همیار طبیعت دریافت و برای ۱۰۰ نفر دیگر اقدامات لازم جهت صدور کارت انجام گرفته است.

وی گفت: با اعتبار ملی ۷۰۰میلیون تومان ۱۰۰هکتار از اراضی میان کوه کپه کاری بادام زمینی انجام شده است.

باقری ادامه داد: حوزه‌های اصلی سایت‌ها صنعتی ۱۹۶هکتار با طرح مطالعاتی و مشارکت تولیدکنندگان در مناطق سرو و ارنان و منشاد انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری مهریز افزود: بیش از ۱۰هکتار از اراضی این شهرستان در آینده بیابان زدایی می‌شود.

باقری گفت: اصلی‌ترین مشکل منابع طبیعی مهریز مبارزه با زمین خواران است که شهروندان مهریزی از طریق تلفن رایگان و گویای ۱۵۰۴ گزارشات خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات این اداره ساماندهی به پرونده‌های پیچیده در طرح‌های مشارکتی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار