نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: همه ما باید از ابتدا سال ۹۸ برای مقابله، مبارزه و خنثی کردن فتنه سال ۹۸ آماده باشیم.
کد خبر: ۷۲۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 11 March 2019

عصر امروز آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در جمع زائران راهیان‌نور در یادمان شهدای هویزه حضور پیدا کرد.

امسال برای نخستین‌بار در این یادمان ایستگاه تبیین جنگ اقتصادی با حضور دانشجویان برپا شد که در این ایستگاه راهبرد دشمنان و چگونگی مقابله با توطئه‌های آنها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در جمع دانشجویان، اظهار کرد: همه ما باید از ابتدا سال ۹۸ برای مقابله، مبارزه و خنثی کردن فتنه سال ۹۸ آماده باشیم.

وی عنوان کرد: دشمنان مدتی است که به این فکر افتاده‌اند که اگر فشارهای اقتصادی و معیشتی بر مردم زیاد شود، خود مردم از جریان انقلاب رو بر می گردانند و عملا توسط خود مردم براندازی انقلاب را شکل می‌دهند.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: دشمنان از یک سو با سلسله عوامل نفوذی در جریان توزیع ارز ورود کردند و اقتصاد کشور را متشنج کردند تا فشار معیشتی مردم را بالا ببرند و از طرفی دیگر با عملیات رسانه‌ای و فرهنگی به دنبال این هستند که مردم مستاصل را وادار به فوران و قیام کنند.

وی اظهار کرد: جوانانی که به زیارت قبور شهدا می‌آیند، جهادگر، مستعد و دلداده به انقلاب هستند و باید بدانند که فتنه‌ها در پیش است و برای غلبه بر آن باید دشمن و روش او را شناخت.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار