دربیش از ۳۲۰ مرکز توزیع در سراسر استان خراسان رضوی؛
جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی بر میوه شب عید در محل استانداری خراسان رضوی با حضور معاونت محترم استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی برگزار گردید.
کد خبر: ۷۲۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵ 16 March 2019

به گزارش تابناک رضوی مهندس محسن اسفندیاری مدیر سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی در خصوص توزیع میوه پایان سال گفت: جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی بر میوه شب عید در محل استانداری خراسان رضوی با حضور معاونت محترم استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی برگزار گردید  زمان توزیع میوه پایان سال در خراسان رضوی از ۲۵ اسفند ماه تعیین گردیده است.

مهندس اسفندیاری همچنین افزود: با هماهنگی انجام شده در کمیته تنظیم بازار استان پیش از ۳۲۰ مرکز توزیع در سطح استان خراسان توزیع میوه شب عید را بر عهده دارند.

وی همچنین افزود: با تلاش انجام گرفته سعی بر ذخیره سازی میوه سیب و پرتقال بسیار با کیفیت در استان بوده است و در حال حاضر سیب با قیمت هر کیلو 7 هزارتومان و پرتقال هر کیلو ۴ هزار تومان در مراکز توزیع به دست مردم عزیز خراسان رضوی خواهد رسید.

مهندس اسفندیاری همچنین افزود: مراکز توزیع میوه با نصب بنرهای خاصی مشخص می باشد و مردم می‌توانند به آن مراکز مراجعه و میوه شب عید را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار