امام جمعه موقت ارومیه گفت: ۴۰ سال دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی به مقاوم شدن ملت ایران منجر شد و شکست پی در پی برای دشمنان را در پی آورد.
کد خبر: ۷۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ 22 March 2019

۴۰ سال دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی به مقاوم شدن ملت ایران منجر شد

موزیک پلیر


به گزارش تابناک آذربایجان غربی آیت‌الله سید علی اکبر قریشی در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال 98 این شهر که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب کبری(ع) وضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی  اظهار داشت: تقوا اصلی‌ترین ملاک بندگی و نخستین وجه تمایز بندگان از یکدیگر است و لازم است مسلمانان پیوسته خود را مزین به تقواپیشه کردن در برابر گناه بکنند.

وی گفت: تقواپیشگی سبب دوری آدمی از گناه شده و در نهایت به تشکیل جامعه‌ای خدامحور و پر از معنویت منجر می‌شود.

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به ریشه دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آنچه تا کنون روشن شده این است که 40 سال دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی به مقاوم شدن ملت ایران منجر شد و شکست پی‌درپی برای دشمنان را در پی آورد.

وی گفت: دشمن در چهل سال گذشته انواع توطئه‌ها را برای ساقط کردن انقلاب طراحی و اجرا کرده اما چیزی جز شکست عایدی نداشته است.

قریشی اظهار داشت: در دوران 8 ساله جنگ عراق برعلیه کشورمان دشمن تلاش کرد تا به واسطه این جنگ ریشه انقلاب ایران را بر کند اما موفق نشد هم چنانکه در فتنه 88 نیز چنین نقشه‌ای داشت اما توفیقی کسب نکرد.

امام جمعه موقت ارومیه تصریح کرد: در کودتاها، بمب گذاری‌ها، ترورها و دیگر توطئه‌ها باز هم دشمن در صدد خسارت زدن به ایران بود اما راه به جایی نبرد.

قریشی افزود: انقلاب اسلامی یک نظام بر خواسته از خواست مردم و مورد عنایت خداوند است و همین ریشه الهی سبب ماندگار این نظام شده است.

 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار