سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تشریح کرد؛
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، آخرین وضعیت جوی و اقدامات انجام شده توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی را از ساعت 18 امروز سه شنبه در شهرستان های این استان تشریح کرد.
کد خبر: ۷۲۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ 26 March 2019

مجتبی محمودی در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی با بیان این مطلب عنوان کرد: تا لحظات اخیر بارندگی در شهرستان های تایباد ،تربت جام ،خواف ، رشتخوار و بارندگی شدید در شهرستان های کاشمر ، خلیل آباد ، بردسکن بارش گزارش شده است.  

وی با بیان اینکه درشهرستان نیشابور قطع بارش از ساعت 18 گزارش شده عنوان کرد: اعزام یک تیم امدادسیلاب  به شهر خرو در پی آبگرفتگی 10باب منزل مسکونی ، طغیان رودخانه در روستای فیلخانه ویحیی آباد و بعضی مناطق شهری انجام گرفته و در  5 روستای گاوکش، کلاته حاجی و شکوه سنگ و غیره  نیشابورخانواده های که در مسیر سیل بوده و احتمال ابگرفتگی بوده تخلیه شدند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در بردسکن نیز اعزام یک تیم امدادسیلاب روستای ابراهیم آباد در پی آبگرفتگی یک باب منزل مسکونی،  مسدود بودن محور بردسکن به طبس تا ساعت 17 ومسدود بودن مسیر روستاهای درونه به تپه طاق صورت گرفته است.

 

محمودی در تشریح وضعیت فیروزه یادآور شد: اعزام تیم امدادی به شهر سرولایت (چکنه )، تخریب یک باب منزل مسکونی در روستای فیض آباد و اسکان در محل مسجد تخریب منزل مسکونی در شهر سرولایت  طغیان رودخانه در  روستای چهار باغ  نیز از دیگر اقدامات جمعیت بوده است.

وی افزود: در چناران نیز مه گرفتگی شدید، طغیان رود خانه در روستای های یورد چوپان – جمع آب – فریزی و در کلات نیز مه گر فتگی و بارش خفیف باران  گزارش شده است. 

وی افزود: در مشهد نیز اعزام یک تیم امدادی ارزیاب به روستای حصار گلستان و در جوین و جغتای طغیان رود خانه در منطقه کارخانه قند و طغیان رودخانه در روستاهای شهرستانک – محمد آباد گزارش گردیده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی درباره وضعیت سایر شهرستان های استان یادآوری کرد: بارش شدید باران در منطقه مزد اوند سرخس، نصب 20 تخته چادر در محل سالن ورزشی جهت آماده باش اسکان اضطراری در بجستان و اعزام یک تیم امدادسیلاب جهت آماده باش به شهر باخرز  و شروع بارندگی صورت گرفته است.

به گفته وی اعزام یک تیم پشتیبان به شعبه مشهد جهت پشتیبانی در مرکز عملیات استان پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار