معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد:
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد از آمادگی کامل مراکز اسکان موقت و اضطرار معاونت گردشگری و زیارت شهرداری مشهد و ظرفیت 40 هزار نفری پذیرش زائران و شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 27 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، نرگس شالچیان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد مقدس ، 18 مرکز اسکان موقت و اضطرار را با ظرفیت 21 هزار و 400 نفر در فاز اول آماده کرده است؛ آمار تعداد افرادی که از ابتدای نوروز تاکنون در مراکز اسکان  شهرداری مشهد پذیرش شده اند 27 هزارو 868 نفر شب بوده است.

 وی افزود: شب گذشته 4422 نفر در مراکز اسکان شهرداری مشهد اسکان یافته اند و بیشترین پذیرش متعلق به سومین روز فروردین  بوده که در آن شب باتوجه به بارش رحمت الهی و برودت هوا، 6632 نفر نیز از مراکز اسکان معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد استفاده کرده اند.

 معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد مقدس گفت: از تعداد 18 مرکز اسکان نیز، 14 مرکز اسکان اضطرار بوده که از این تعداد نیز 5 مرکز اسکان به حالت موقت درآمده و دیگر مراکز اضطرار آمادگی کامل به جهت پذیرش زائران و گردشگران را دارد .

شالچیان گفت:  در فاز دوم، این آمادگی وجود دارد که علاوه بر  معاونت گردشگری و زیارت ، دیگر بخش های شهرداری مشهد همچون سوله های بحران در اختیار گردشگران، زائران و حتی شهروندان مشهدی قرار گیرد که ظرفیت این مهم نیز در مجموع 40 هزار نفر خواهد بود.

 وی تصریح کرد: باتوجه به برودت هوا، اطلاع رسانی مراکز اسکان نیز به زائرین از طریق دو  سامانه تلفنی 051-3135 و 137، مبادی وردوی شهر مشهد و در کمپ غدیر مشهد اطلاع رسانی آن انجام شده  و هم اکنون زائرین نیز می توانند با تماس با این شماره تلفن ها و یا مراجعه به پایگاه های راهنمای زائر، از مراکز اسکان نیز اطلاع یابند.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه انتقال  زائرین حضرت رضا علیه السلام به مراکز اسکان سرپوشیده تاکنون انجام گرفته و هم اکنون نیز در حال انجام است، گفت: هم اکنون عوامل اجرایی معاونت گردشگری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد، در حال راهنمایی و انتقال زائرین حضرت رضا علیه السلام به مراکز اسکان با ترتیب اولویت می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار